10 gjërat që nuk duhet të bëni kurrë në një kompjuter pune!

Me pandeminë, puna në distancë është bërë një gjë e zakonshme. Të punosh nga shtëpia do të thotë që ka të ngjarë të kesh më shumë kohë vetëm me laptopin e punës. Është gjithmonë joshëse të përdorësh kompjuterin në mënyrë rekreative kur askush nuk po e shikon. Facebook dhe Netflix janë vetëm një klik larg, apo jo? Por a je i sigurt që askush nuk po shikon? Nëse keni një kompjuter të caktuar nga kompania, shanset janë që ai të ketë të instaluar softuer monitorimi ose produktiviteti, sipas një eksperti të cituar nga The New York Times.
Sofistikimi dhe niveli i kontrollit të softuerit varen nga linja juaj e punës, si për shembull nëse trajtoni informacione të ndjeshme, madhësia e kompanisë dhe sa mund të investojnë. Por edhe nëse nuk keni softuer monitorimi në laptop, shërbimet e përbashkëta lejojnë kolegët, eprorët ose specialistët e IT-së të kenë akses në atë që keni bërë. Këtu janë disa këshilla universale për ekspertët e sigurisë, të cituara nga The New York Times dhe The HuffPost.
Asnjë skedar personal
Asnjëherë mos ruani skedarë personalë në desktopin tuaj ose kërkuesin e skedarëve. Nëse pushoheni nga puna, ka të ngjarë të humbni menjëherë aksesin në kompjuterin tuaj të punës dhe çdo dokument thelbësor mund të përdoret kundër jush nëse ka një betejë ligjore.
Jo kërkime personale në Google
Historia e navigimit është një nga më të arritshmet në kompjuter. “Unë do të shmangja kërkimin për ndonjë gjë që do të ishte e turpshme nëse ndahej në takimin e ardhshëm të të gjithë stafit,” tha ekspertja Safia Kazi për HuffPost.
Asnjë bisedë private
Shumica e punonjësve e dinë se disa biseda nuk janë të përshtatshme për punën në softuerët e lidhur me punën, si Slack, por injorojnë që çdo bisedë private në çdo program në një laptop pune mund të arrihet. Mos përdorni mediat tuaja sociale.
Mos përdorni emailin tuaj personal
Kjo përfshin emailin personal. “Ne mund të shohim emailet e njerëzve. Ka vetëm pak njerëz, por asgjë teknikisht nuk është e dukshme,” tha eksperti Isaac Blum për The New York Times.
Mos vendosni asgjë personale në serverët e përbashkët
Edhe nëse jeni jashtë laptopit të punës, serverët e lidhur me llogaritë e postës së kompanisë suaj, si G-suit, që përfshin Drive, Docs dhe Sheets, nuk janë një vend i mirë për informacione private.
Mos e lini kompjuterin të shkyçur
Nëse jeni kthyer në zyrë ose keni shoqëri kur punoni në shtëpi, është mirë që gjithmonë ta mbyllni kompjuterin kur nuk jeni aty.
Kujdes në ambientet publike
Kjo është veçanërisht e vërtetë në hapësirat publike, ku çdokush thjesht mund të shikojë ekranin tuaj për informacion. Tracy Maleeff, analiste e sigurisë së informacionit për The New York Times, sugjeroi gjithashtu përdorimin e një VPN për Wifi publik.
Punë të tjera
Ashtu siç nuk do të takoni asnjë klient privat në tavolinën e kompanisë suaj, nuk duhet të punoni në asnjë punë tjetër perivate në kompjuterin tuaj të punës.
Mos shikoni përmbajtje të papërshtatshme
Kjo duket e qartë, por përmbajtja e papërshtatshme dhe fyese duhet të qëndrojë larg kompjuterit tuaj të punës, edhe jashtë orarit të punës. Përmbajtja ‘për të rritur’ duhet të mbetet në pajisjet tuaja personale.
Mos e trajtoni atë sikur është e juaja
Të gjitha këto këshilla mund të kondensohen në një të thjeshtë dhe më të gjerë: mos e trajtoni një kompjuter të lëshuar nga kompania si tuajin. Mos i ndryshoni konfigurimet e sigurisë dhe mbajini informacionet vetëm të përshtatshme për punë.
Nuk ka nevojë për panik
Megjithatë, nuk ka nevojë për panik për programet e mbikëqyrjes ose produktivitetit. Ekspertët e New York Times thonë se ju mund të paguani faturat ose të hyni në bankën tuaj. Thjesht shmangni çdo informacion që nuk do ta ndani në një sallë konferencash.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.