4 tendenca shqetësuese të tregtisë globale për një treg që tashmë i frikësohet recesionit!
Drejtorët më të mëdhenj të bankave të Wall Street, nga Jamie Dimon në JPMorgan tek Brian Moynihan në Bank of America, po flisnin për një recesion si “rasti qendror” si pjesë e raporteve të fitimeve të premten në mëngjes. Mund të jetë një “i butë”, siç parashikon Moynihan, por nga bota e tregtisë globale, ka disa tregues që mbështesin pikëpamjen e shefave të bankave për peizazhin makroekonomik, duke ndezur sinjale paralajmëruese të dobësisë së vazhdueshme të konsumatorit për tremujorin e parë.
Fluksi i tregtisë është një tregues në kohë reale dhe largpamës i shpenzimeve të konsumatorëve dhe ekonomisë, sepse tregon ofertën, kërkesën dhe konsumin. Këtu janë katër tregues për t’u parë dhe çfarë po tregojnë aktualisht:
Treguesi nr. 1: Inventaret dhe tarifat e magazinave
Inventari i magazinave është një tregues i mirë i shëndetit të konsumatorit, sepse mat se sa produkt është në ruajtje. Sa më shumë produkt të qëndrojë në ruajtje, aq më shumë zë hapësirë të vlefshme dhe rrit çmimin e ruajtjes. Sipas raportit të Indeksit të Çmimeve të Depove të WarehouseQuote për tremujorin e parë 2023, normat e magazinës mbeten në nivele të larta si rezultat i inventarëve të magazinës që nuk ulen ndjeshëm në nëntor dhe dhjetor.
Në Raportin TransPacific të Maersk në fund të dhjetorit, ai tha se kërkesa e dobët “pritet të vazhdojë në vitin 2023 për shkak të një kombinimi të niveleve të larta të inventarit dhe gjasave të një recesioni global që tashmë mund të jetë duke u zhvilluar”.
Treguesi nr. 2: Porositë e prodhimit
Treguesi i parë është porositë e prodhimit. Porositë vijojnë të jenë në rënie, me inventar të lartë dhe mungesë të kërkesës konsumatore. “Ne ende po shohim një rënie prej 40% në porositë aktuale të prodhimit”, tha Alan Baer, CEO i OL USA. “Tremujori i parë do të jetë sfidues.” Ulja e porosive bazohet në atë që fabrikat zakonisht marrin nga kompanitë.
Treguesi nr. 3: Rezervimet e mallrave në oqean
Si rezultat i uljes së porosive të fabrikës, ka më pak kërkesë për të rezervuar mallra në një anije. Grafiku SONAR Freightwaves më poshtë tregon uljen e vazhdueshme të porosive globale të oqeanit. Shëndeti i konsumatorit amerikan dhe gjendja e stoqeve për kompanitë amerikane mund të gjurmohen nga sasia e produktit global të sjellë nga transportuesit e oqeanit. 90 % e të gjithë tregtisë së SHBA-së lëviz në oqean.
Treguesi nr. 4: Lundrime bosh (të anuluara).
Lundrimet e zbrazëta janë një mjet i përdorur nga transportuesit e oqeanit si një mënyrë për të ngushtuar artificialisht kapacitetin e disponueshëm të anijeve, gjë që ndikon në tarifat e mallrave në oqean. Si rezultat i rënies së porosive prodhuese dhe porosive të oqeanit, ka shumë anije. Për shkak të mungesës së kërkesës për lëvizjen e mallrave oqeanike, për shkak të porosive të reduktuara të prodhimit, normat e oqeanit kanë rënë ndjeshëm në të gjitha rrugët tregtare.
Sipas Xeneta dhe Sea-Intelligence, transportuesit e oqeanit anuluan më shumë se gjashtë herë numrin e lundrimeve në Azi për në rrugën tregtare të Bregut Perëndimor të SHBA-së përpara Vitit të Ri Kinez sesa në të njëjtën periudhë kohore në 2019.
Lundrimet e anuluara në rrugët e tjera kryesore tregtare janë gjithashtu të ngritura. Lindja e Largët në Bregun Lindor të SHBA-së u rrit me 340% gjatë të njëjtës periudhë kohore. Azia në Europën Veriore ka pasur një rritje prej 715% në lundrimet e zbrazura.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.