BMW dhe Mercedes prezantojnë modelet e reja elektrike – Nis sfida për të kapur Teslën me modele të reja
BMW dhe Mercedes po bëjnë shtytjen e tyre më të madhe deri më tani në makinat elektrike në një përpjekje për të shmangur konkurrencën në rritje nga lojtarët kinezë dhe për të kapur gjigantin amerikan Tesla.
Në ditët e fundit, si pjesë e ekspozitës motorike IAA Mobility në Mynih, Gjermani, gjigantët e automobilave shfaqën makinat konceptuale elektrike dhe platformat e reja për automjetet e tyre të ardhshme me bateri.
Prodhuesit evropianë të makinave, të cilët janë perceptuar të jenë prapa kompanive kineze si BYD e mbështetur nga Warren Buffett dhe Tesla e Elon Musk, u është dashur të lëvizin shpejt për t’i treguar tregut se janë gati për të qenë lojtarë kryesorë në epokën elektrike.
Të dielën, Mercedes-Benz zbuloi Concept CLA Class, një automjet elektrik i ndërtuar mbi një arkitekturë të re që do të mbështesë makinat e ardhshme me bateri nga gjigandi gjerman i automjeteve. Kompania tha se makina koncept ka një distancë prej 750 kilometrash (466 milje) si dhe një aftësi për të arritur një distancë prej 400 kilometrash me vetëm 15 minuta karikim.
CEO i Mercedes, Ola Kallenius foli për makinën, duke e quajtur atë një “zhvillim revolucionar” për firmën gjermane.
“Me ato shifra të efikasitetit, atë lloj diapazoni, atë lloj karikimi të shpejtë, nuk jam në dijeni të ndonjë automjeti në atë klasë që mund të përputhet me atë,” i tha Kallenius Annette Weisbach të CNBC të dielën.
Të shtunën, rivali BMW tregoi “Vision Neue Klasse”, një tjetër makinë koncepti elektrike që nxjerr në pah ambiciet e kompanisë për EV. Neue Klasse është arkitektura e re e BMW për automjetet e saj elektrike. Automjetet e para të bazuara në këtë platformë do të hyjnë në prodhim në vitin 2025.
“Për vetëm dy vjet, këto makina do të dalin në rrugë dhe me këtë, në përgjithësi, ne e çojmë BMW në një epokë të re inovacioni dhe qëndrueshmërie. Ky është qëllimi i shfaqjes sonë këtu në IAA,” tha CEO i BMW, Oliver Zipse për Arabile Gumede të CNBC.
Zipse tha se BMW do të dyfishojë shitjet e saj të automjeteve elektrike këtë vit. Deri në fund të vitit 2023, 15% e shitjeve globale të BMW-së do të jenë automjete elektrike me bateri, shtoi ai.
Platformat EV të dedikuara të Mercedes dhe BMW janë një largim nga arkitektura e mëparshme ku ata do të përshtatnin motorët me djegie ose modelet hibride dhe do të shtonin bateritë. Kjo është shtytja më e madhe e kompanive ende drejt një platforme të re për epokën e automjeteve elektrike.
Analistët thanë se njoftimet e Mercedes dhe BMW janë hapa të mëdhenj, por mund t’i lënë ata të mbeten prapa Tesla-s.
“Platformat e reja në Mercedes dhe BMW shfaqin, për herë të parë, atë që OEM-të evropiane [prodhuesit e pajisjeve origjinale] do të jenë në gjendje të bëjnë. Këto makina ka të ngjarë të jenë ende një vit larg, por specifikimet e tyre tregojnë se OEM-të evropiane do të jenë në gjendje të krijojnë produkte bindëse, “tha Daniel Roeska, analist i lartë kërkimor në Bernstein Research, për CNBC përmes emailit.
Roeska tha se këto platforma të reja “do të mbyllin një pjesë të madhe të hendekut” për Tesla dhe lojtarët kinezë, “por jo deri në fund”.
Lufta e çmimeve në fokus
BMW dhe Mercedes po kalojnë më tej në një treg gjithnjë e më konkurrues të automjeteve elektrike, i dominuar gjerësisht nga Tesla dhe lojtarë të ndryshëm kinezë.
Tesla komandonte 20% të tregut global të EV në tremujorin e dytë, e ndjekur nga 15% për BYD, sipas Counterpoint Research.
Dhe konkurrenca është bërë më e ashpër falë një lufte çmimesh të shkaktuar kryesisht nga Tesla. Prodhuesi amerikan i automjeteve filloi të ulë çmimet në vitin 2023, duke u zotuar të sakrifikojë marzhet në afat të shkurtër për fitimin e pjesës së tregut.
Mercedes dhe BMW luajnë të dy në segmentin premium të tregut, ku konkurrojnë makina si Model S dhe Model X i Tesla. Ndërsa përgatiten të nxjerrin më shumë EV në vitet e ardhshme, Mercedes pohon se fokusi i tij nuk është në nxitjen e vëllimeve të mëdha.
“Ne nuk po e shtyjmë vëllimin, ne po fokusohemi në vlerë mbi vëllim,” tha Kallenius.
Ndërkohë, strategjia e Volkswagen duket se është të lëshojë makina me çmime të ndryshme për të kapur segmente të ndryshme të tregut.
Kompania njoftoi të dielën se do të lançojë njëmbëdhjetë modele të reja tërësisht elektrike deri në vitin 2027, duke nënvizuar shtytjen e saj EV. Në vitin 2026, Volkswagen tha se planifikon të lëshojë ID-në. 2all, një automjet elektrik që do të shitet për më pak se 25,000 euro (26,942 dollarë).
Gjigandi gjerman i automobilave tregoi ID-në. Automjeti elektrik GTI Concept në ekspozitën IAA, dhe tha se një version prodhimi i makinës është planifikuar të dalë në rrugë në vitin 2027.
SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.