Britania planifikon një ‘gjigafabrikë’ hidrogjeni prej 96 milionë dollarësh për të prodhuar komponentë automjetesh!
Një firmë me seli në Mbretërinë e Bashkuar tha të hënën se po ndërtonte një “gigafabrikë” prej 80 milionë paund (95.9 milionë dollarë) e specializuar në prodhimin e komponentëve të qelizave të karburantit me hidrogjen, me operacionet e planifikuara për të filluar në gjysmën e parë të vitit 2024.
Në një deklaratë, Johnson Matthey i listuar në Londër tha se objekti në Royston, Angli, do të jetë në gjendje të prodhojë 3 gigavat të komponentëve të qelizave të karburantit të membranës së shkëmbimit të protonit në vit. Të njohura gjithashtu si qelizat e karburantit të membranës së elektrolitit polimer, qeveria amerikane thotë se qelizat e karburantit PEM në automobila “përdorin karburant hidrogjeni dhe oksigjen nga ajri për të prodhuar energji elektrike”. Qelizat e karburantit PEM janë bërë nga një sërë materialesh të ndryshme.
Ideja është që komponentët do të përdoren nga automjetet me hidrogjen, ku njoftimi i referohet transportit rrugor. Raportet e mëparshme në lidhje me planet e JM për një gjigafabrikë hidrogjeni u botuan nga The Sunday Times në nëntor 2021.
Planet e Johnson Matthey kanë marrë mbështetje nga qeveria e Mbretërisë së Bashkuar përmes Fondit të Transformimit të Automobilave të Qendrës së Përparuar të Propulsionit, një program financimi i fokusuar në industrializimin në shkallë të gjerë.
Ideja prapa automjeteve me qeliza karburanti është që hidrogjeni nga një rezervuar përzihet me oksigjenin, duke prodhuar energji elektrike. Sipas Qendrës së të Dhënave për Karburantet Alternative të Departamentit të Energjisë së SHBA-së, automjetet me qeliza karburanti lëshojnë “vetëm avuj uji dhe ajër të ngrohtë”.
Në njoftimin e saj të hënën, Qendra e Përparuar Propulsion tha se ishte parashikuar që kërkesa e Mbretërisë së Bashkuar për qelizat e karburantit do të ishte afërsisht 10 GW deri në vitin 2030, duke u rritur në 14 GW deri në vitin 2035. Kjo, shtoi ajo, do të ishte “ekuivalente me 140,000 automjete .”
APC tha se automjetet me qeliza karburanti ishin “po aq të shpejta për t’u rimbushur me karburant sa një motor me djegie standarde dhe kanë një diapazon dhe densitet fuqie për motorët rivalë me naftë”. Kjo i bëri ato “të përsosura për aplikime për punë të rënda” si automjetet e mallrave të rënda ose HGV.
Ndërsa disa janë të ngazëllyer për potencialin e automjeteve me qeliza karburanti në vitet në vijim, pjesa e tyre aktuale e tregut mbetet e vogël në krahasim me automjetet elektrike me bateri. Sipas raportit Global Electric Vehicle Vehicle Outlook 2022 të Agjencisë Ndërkombëtare të Energjisë, stoku i automjeteve elektrike me qeliza karburanti në botë ishte rreth 51,600 në vitin 2021.
IEA thotë se shitjet e automjeteve elektrike, domethënë, shitjet e automjeteve elektrike me bateri dhe automjete hibride me prizë arritën në 6.6 milionë në vitin 2021. Në tremujorin e parë të 2022, shitjet e automjeteve elektrike arritën në 2 milionë, një rritje prej 75% krahasuar me tre muajt e parë të vitit 2021.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.