Çfarë ka ndodhur me shpenzimet globale të lojërave celulare gjatë vitit 2022?!
Shpenzimet për lojërat celulare ranë vitin e kaluar pasi konsumatorët u bënë më të kursyer me vendimet e tyre të blerjeve në përgjigje të inflacionit në rritje, sipas një raporti nga firma e analitikës së aplikacioneve Data.ai. Shpenzimet e lojërave celulare ranë 5% globalisht në vitin 2022, në 110 miliardë dollarë, tha Data.ai, e cila më parë njihej si App Annie, në raportin e saj “State of Mobile” të mërkurën. Raporti gjithashtu shikon gjendjen më të gjerë të sektorëve si reklamat në celular, shitjet me pakicë dhe aplikacionet e mediave sociale.
Megjithatë, instalimet për herë të parë të titujve celularë u rritën me 8% në një rekord prej 90 miliardë, me të ashtuquajturat tituj “hiper rastësor” që kryesojnë fitimet. Të ballafaquar me erërat e kundërta ekonomike si çmimet më të larta dhe kostot e huamarrjes, njerëzit po zvogëlojnë blerjet e lira. Veçanërisht lojërat kanë rënë nën presion. Shitjet globale të lojërave dhe shërbimeve, përfshirë lojërat e konsolave dhe PC-ve, pritet të tkurren me 1.2% nga viti në vit në 188 miliardë dollarë në vitin 2022, sipas një shënimi kërkimor të korrikut nga firma e të dhënave të tregut Ampere Analysis.
Vitet e fundit, rritja në lojërat celulare ka qenë historia dominuese në industrinë e lojërave, me botuesit kryesorë që bëjnë baste të mëdha për zhvilluesit e lojërave celulare. Në fillim të vitit të kaluar, Take-Two bleu firmën e lojërave celulare Zynga për 12.7 miliardë dollarë. Në vitin 2016, krijuesi i Candy Crush Saga, King, u ble nga Activision Blizzard për 5.9 miliardë dollarë. Ndërkohë, gjigandi amerikan i teknologjisë Microsoft, po mbështet rritjen e vazhdueshme në lojërat celulare me marrjen e propozuar prej 69 miliardë dollarësh të Activision Blizzard.
Kjo rritje është sfiduar kohët e fundit nga një sërë erërave të kundërta akroekonomike, megjithatë, duke përfshirë një rritje të kostos së jetesës dhe norma më të larta interesi. Në vitin 2020, Microsoft dhe Sony lançuan konsolat e tyre përkatëse të lojërave të gjeneratës së ardhshme, duke i dhënë celularëve më shumë konkurrencë. Viti i kaluar gjithashtu pa një rikthim në aktivitetet personale dhe një normalizim të rregullave të udhëtimit nga kulmi i pandemisë Covid-19 në vitin 2020, kur pjesa më e madhe e botës po zhytej në shtëpi.
Aplikacionet jo-lojërash u treguan më elastike në vitin 2022, sipas hulumtimit të Data.ai, me vlerën e blerjeve në aplikacione të tilla duke u rritur me 6% nga viti në vit në 58 miliardë dollarë. Rritja u nxit kryesisht nga abonimet dhe blerjet brenda aplikacionit në platformat e transmetimit, aplikacionet e takimeve dhe shërbimet video me forma të shkurtra si TikTok.
Shkarkimet e aplikacioneve jo-lojërash u rritën 13% nga një vit më parë, në 165 miliardë. Kjo bëri pak për të kompensuar rënien në shpenzimet e lojërave celulare, megjithatë, me shpenzimet nëpër dyqanet e aplikacioneve që ranë 2% në 167 miliardë dollarë. Shifrat përfshijnë instalimet në tregjet Android të palëve të treta në Kinë, ku dyqani zyrtar i aplikacioneve Play të Google është i ndaluar.
Tregu përballet me erëra të tjera të kundërta në vitin 2023, me masat e privatësisë të prezantuara së fundmi nga Apple që pritet të vendosin tendosje më të madhe te krijuesit e aplikacioneve. Apple lançoi funksionin e saj të Transparencës së Ndjekjes së Aplikacioneve, e cila u jep përdoruesve një kërkesë të shpejtë për të pyetur nëse dëshirojnë të jenë në shënjestër nga reklamuesit, në vitin 2021.
Data.ai pret që shpenzimet globale të aplikacioneve për lojëra në mënyrë specifike të ulen me 3% të tjera në 107 miliardë dollarë këtë vit si rezultat i uljes së të ardhurave të disponueshme dhe ndryshimeve në privatësi. Google planifikon të miratojë kufizime të privatësisë të ngjashme me ato të Apple që do të kufizojnë gjurmimin nëpër aplikacionet Android.
Ndryshimet sjellin telashe për Metën, pronarin e platformave të mediave sociale Facebook dhe Instagram. Shefi Financiar i Meta-s, David Wehner, paralajmëroi më parë se ATT e Apple mund të ulë shitjet e saj në vitin 2022 me 10 miliardë dollarë. Kompania realizoi pjesën më të madhe të të ardhurave të saj prej 117.9 miliardë dollarësh në vitin 2021 nga shitjet e reklamave.
Meta përballet me konkurrencë të tensionuar nga firma rivale TikTok. Aplikacioni i videove të shkurtra në pronësi kineze vitin e kaluar arriti 6 miliardë dollarë në shpenzimet e përgjithshme gjatë gjithë jetës dhe është vetëm aplikacioni i dytë jo-lojë që arrin atë moment historik pas Tinder, sipas Data.ai. Shkarkimet e aplikacioneve për herë të parë u rritën 11% në 255 miliardë, tha Data.ai, ndërsa orët e shpenzuara në aplikacione u rritën me 9% në një rekord prej 4.1 trilionë.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.