Fitoi një kontratë me NASA-n / Kompania e makinave elektrike raporton mungesë parash pas humbjeve të vazhdueshme
Kompania e automjeteve elektrike, e cila kohët e fundit fitoi një kontratë të NASA-s për të furnizuar një version modern të “Astrovan” për të transportuar astronautët në misionin Artemis në platformën e lëshimit, paralajmëroi më 10 maj se së shpejti mund ti mbarojnë paratë.
Në një paraqitje në Komisionin e Letrave me Vlerë dhe Shkëmbim më 10 maj, Canoo Technologies lëshoi një të ashtuquajtur “paralajmërim për shqetësimin e vazhdueshëm” për shkak të humbjeve të vazhdueshme. Kompania postoi një humbje neto prej 125.4 milionë dollarë në tremujorin e parë dhe kishte 104.9 milionë dollarë në para në fund të tremujorit.
“Ne besojmë se ka dyshime të rëndësishme në lidhje me aftësinë e kompanisë për të vazhduar si vijimësi për dymbëdhjetë muajt nga data e publikimit të pasqyrave tona financiare,” tha Canoo në një deklaratë.
Në mars, NASA zgjodhi Canoo për të përmbushur kontratën Artemis Crew Transportation Vehicles për të furnizuar automjetet elektrike që do të përdoren për të transportuar astronautët nga ndërtesa e Qendrës Hapësinore Kennedy, ku janë të pajisur për fluturim, në Kompleksin e Nisjes 39B.
Këto automjete do të zëvendësojnë autohomen Airstream të quajtur Astrovan, i cili u përdor për të transportuar astronautët e NASA-s për pjesën më të madhe të programit të anijes. NASA kërkoi përdorimin e automjeteve me emetim zero në kontratë, duke cituar një urdhër ekzekutiv të gushtit 2021 që inkurajonte përdorimin e automjeteve të tilla.
Të përshkruara nga NASA në një deklaratë të 13 Prillit si “automjete futuriste me një pamje unike”, automjetet janë furgona elektrike të aftë për të ulur tetë persona, duke përfshirë katër astronautë me veshje hapësinore.
Sipas kontratës, Canoo do t’i dorëzojë NASA-s tre nga këto automjete deri në qershor 2023. Njoftimi i NASA-s nuk zbuloi vlerën e kontratës, por njoftimi për blerjen e 31 marsit thoshte se kontrata vlerësohej në 147,855 dollarë.
Deri më sot, Canoo ka dorëzuar fillimisht shumë pak automjete. Në njoftimin e saj të fitimeve, kompania tha se kishte ndërtuar gjithsej 39 anije kozmike Gamma, mbi të cilat bazohen anijet kozmike të NASA-s. Kompania tha se do të fillojë prodhimin në shkallë të plotë të automjeteve të saj më vonë këtë vit, në varësi të financimit të nevojshëm për të vazhduar operacionin.
Gjatë një telefonate për fitimet e 10 majit, drejtuesit e Canoo pranuan paralajmërimin e vazhdimësisë, por thanë se po punonin për të mbledhur deri në 600 milionë dollarë fonde të reja.
Nga kjo, 50 milionë dollarë do të vijnë nga një investim i aksionerit ekzistues, Aquila Family Ventures, dhe 250 milionë dollarë nga një marrëveshje për blerje aksionesh me Yorkville Advisors, një fond mbrojtës. Canoo gjithashtu paraqiti një aplikim për regjistrim për të shitur aksione deri në 300 milionë dollarë.
Tony Akila, shefi ekzekutiv i Canoo, tha në një telefonatë se ai pret që investimi prej 50 milionë dollarësh të mbyllet këtë javë. Marrëveshja me Yorkville do të jetë gati brenda “dy javësh”, shtoi ai.
Dy kompanitë që ofrojnë shërbime të ekuipazhit komercial për NASA-n kanë qasje të ndryshme për t’i çuar astronautët në platformën e nisjes.
SpaceX po përdor automjete elektrike Tesla Model X për të transportuar astronautët në pikën e nisjes për misionet Crew Dragon. Boeing ka bashkëpunuar me Airstream për të zhvilluar të ashtuquajturin “Astrovan II” që do të përdoret nga astronautët që fluturojnë në anijen e ardhshme kozmike CST-100 Starliner.
SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.