Franca inauguron të parën nga katër gjigafabrikat e baterive në veri të vendit!
Franca do të përurojë të martën një gjigafabrikë për prodhimin e baterive, e para nga katër fabrikat e tilla që kompanitë europiane dhe aziatike planifikojnë të ndërtojnë në veri të vendit.
Zhvillimi nga Automotive Cells Company, një sipërmarrje e përbashkët midis Stellantis, Mercedes dhe TotalEnergies, përfshin një investim total prej 2 miliardë eurosh (2.20 miliardë dollarë) – me shtetin francez dhe autoritetet lokale që ofrojnë gati gjysmën.
Kjo thekson garën midis qeverive europiane për të tërhequr prodhuesit globalë të makinave, ndërsa ato kërkojnë të afrojnë furnizimin e komponentëve për automjetet elektrike me tregjet e tyre kryesore.
“Fabrika e re e ACC shënon një moment historik në transformimin e Europës për ta bërë industrinë e saj të automobilave më elastike, konkurruese dhe të qëndrueshme, gjithashtu në epokën elektrike”, tha Ola Källenius, shefi ekzekutiv i Mercedes-Benz, përpara inaugurimit.
Fabrika do të fillojë prodhimin e baterive litium-jon më vonë këtë vit me një kapacitet fillestar prej 13 gigavat orë (GWh), që do të rritet deri në rreth 40 GWh, e mjaftueshme për të përshtatur rreth 500,000 makina në vit. Pritet të ndihmojë në krijimin e deri në 2,000 vende pune deri në vitin 2030, kanë thënë kompanitë dhe autoritetet rajonale.
ProLogium i Tajvanit dhe Envision AESC i Kinës kanë njoftuar gjithashtu plane për të ndërtuar gjigafabrika në rajonin verior të Francës rreth portit të Dunkirk, ndërsa Renault ka krijuar një partneritet me startup-in lokal Verkor në të njëjtën zonë për të prodhuar bateri për modelet e saj premium dhe elektrike Alpine.
Europa varet kryesisht nga bateritë e prodhuara në Azi për makina elektrike dhe liderët kombëtarë po ofrojnë stimuj të ndryshëm për të nisur industrinë.
Kjo është bërë më urgjente që kur Shtetet e Bashkuara vitin e kaluar miratuan Aktin e reduktimit të Inflacionit prej 430 miliardë dollarësh, i cili përfshin subvencione të mëdha tatimore për të ulur emetimet e karbonit duke nxitur prodhimin vendas dhe prodhimin.
Presidenti francez Emmanuel Macron, i cili personalisht loboi për të siguruar të paktën një gjigafabrika në rajonin e Dunkirk, ka vendosur një objektiv prodhimi prej 2 milionë automjetesh elektrike të prodhuara në Francë deri në vitin 2030.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.