I ri në tregun e punës? Këto 5 aftësi “të buta” mund t’u japin punëtorëve të rinj një avantazh, sipas LinkedIn!
Edel Strazimiri / SCAN
Ndërsa frika e recesionit dhe pushimet nga puna janë titujt kryesorë, të sapo-diplomuarit mund ta gjejnë veten duke u penguar në një treg të pasigurt pune. Një sondazh i kohëve të fundit me 1000 të diplomuar në Shtetet e Bashkuara të moshës 18-54 vjeç në 12 muajt e fundit tregoi se shumë janë të shqetësuar për “gatishmërinë e tyre për karrierë”.
Pothuajse gjysma e të sapo-diplomuarve thanë se nuk aplikuan për punë të nivelit fillestar sepse ndiheshin të pakualifikuar, sipas sondazhit. Dhe kjo është edhe më shumë një sfidë për ata që janë të rinj në fuqinë punëtore.
Ndërsa punonjësit e Gen Z, ata midis 18 dhe 24 vjeç mund të shqetësohen për mungesën e përvojës së tyre, disa industri po punësojnë “në mënyrë agresive”, sipas LinkedIn. Për shembull, postimet e vendeve të punës në platformë janë rritur nga viti në vit në tetor 2022 për sektorë si administrata e qeverisë që regjistroi një rritje prej 52% në Australi dhe një 88% të madhe në Singapor.
Postimet e punës me pakicë u rritën 114% në Australi dhe 49% në Indi, ndërsa hapjet në logjistikën dhe zinxhirin e furnizimit u rritën me 41% në Singapor. Këto punë mund të jenë nga industri të ndryshme, por ato kanë një gjë të përbashkët, theksimin e aftësive të buta, të cilat vlerësohen në shumë sektorë dhe vende pune.
Kompanitë janë zhvendosur nga një qasje “tradicionale e bazuar në përvojën” e punësimit në atë të aftësive të para. Kjo është për shkak të “ritmit të shpejtë të ndryshimit dhe përçarjes” që po kalojnë industritë, dhe punësimi i bazuar në aftësi i ndihmon punëdhënësit të punësojnë talente që përputhen me nevojat në zhvillim të bizneseve.
Ndërsa aftësitë e vështira mbeten thelbësore për të siguruar një punë, aftësitë e buta mund t’i ndihmojnë kandidatët të dalin nga paketa. Këto janë pesë aftësitë më të mira që punëtorët e rinj duhet të fokusohen në ndërtimin e vitit të ri, sipas LinkedIn:
- Komunikimi: Të jesh në gjendje të komunikosh idetë, pikëpamjet dhe opinionet e tua në mënyrë koncize, në mënyrë që njerëzit të kuptojnë atë që ndani.
- Menaxhimi i kohës: Me rritjen e punës në distancë, menaxhimi i kohës është bërë edhe më i rëndësishëm për ndërtimin e besimit me punëdhënësin tuaj dhe demonstrimin e vlerës që po i shtoni ekipit.
- Të menduarit kritik: Aftësia për të kuptuar dhe trajtuar një situatë bazuar në të gjitha faktet dhe informacionet e disponueshme.
- Zgjidhja e problemeve: Gjetja e zgjidhjeve dhe kërkimi i mënyrave të reja për të zgjidhur çështjet.
- Aftësitë ndërpersonale: Në një vend pune pas pandemisë, aftësia për të ndërtuar marrëdhënie dhe për të bashkëpunuar me ekipet në nivel global është një aftësi e rëndësishme.
Një mënyrë për të zhvilluar këto aftësi është të dilni nga zona juaj e rehatisë. Marrja e detyrave ose projekteve të reja mund të përmirësojë aftësinë tuaj për të zgjidhur problemet dhe të ofrojë mundësi për të mësuar se si të trajtoni më mirë stresin, kritikën dhe konfliktin.
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.