Prodhuesit kinezë të automjeteve elektrike depërtojnë tregun evropian – Rritje me 66 përqind midis 2021 dhe 2022
Prodhuesit kinezë të automjeteve elektrike vazhdojnë të depërtojnë në tregun evropian, duke ecur në Vitin e Ri me besim. Tregu plug-in i automjeteve elektrike po zgjerohet me shpejtësi në të gjithë Evropën me një rritje prej rreth 66 përqind të parë midis 2021 dhe 2022.
Një pjesë e kësaj është për shkak të disponueshmërisë së automjeteve më të përballueshme të prodhuara në Kinë.
Sipas Rainer Mehl, drejtor menaxhues për departamentin e automobilave të Capgemini, prodhuesit kinezë të automjeteve elektrike po rrisin praninë e tyre në tregjet globale, veçanërisht në Bashkimin Evropian, ku nuk u nënshtrohen tarifave të larta të importit në krahasim me SHBA-në dhe tregjet e tjera.
“Ne e shohim Niu në Norvegji si tregun e parë. Ne shohim XPeng të gatshëm për të hyrë në Bashkimin Evropian,” i thotë ai CGTN.
Dhe me ndalimin e shitjes së automjeteve të reja me naftë në të gjithë BE-në, në vitin 2035, “nëse një klient dëshiron të ketë një makinë të gatshme për të ardhmen, kjo është një automjet elektrik”, shton ai.
Prodhuesit kinezë si Great Wall Motor, Geely dhe SAIC Motor kanë lançuar së fundmi ose po planifikojnë ta bëjnë këtë në tregun e makinave evropiane këtë vit.
Përmirësimi i zinxhirëve të furnizimit pas ndërprerjeve të COVID-19, së bashku me imazhin më të mirë të markës, po ofron besim të mëtejshëm për prodhuesit dhe blerësit kinezë, thotë Alex Klose, nënkryetari për tregjet jashtë shtetit në Ai-Ways, start-upi i parë kinez i prodhuesve të automjeteve elektrike.
“Ne menduam se do të kishte një kërkesë të madhe,” thotë ai për tregun kur ata hynë në të në 2020. “Dhe më pas ajo që ndodhi është se kërkesa doli të ishte edhe më e madhe nga sa supozohej të gjithë.”
Gati për zgjerim
Klose thotë se është koha për zgjerim. Ndërsa kërkesa po rritet, reputacioni i markave të motorëve me djegie të prodhimit gjerman, të cilët tradicionalisht kanë një pjesë të madhe të tregut evropian, nuk përkthehet domosdoshmërisht në tregun e EV, thotë ai.
“Po, marka është e rëndësishme, por njerëzit do ta shikojnë atë markë dhe do të kuptojnë se është një markë me djegie të brendshme dhe kjo nuk do të thotë domosdoshmërisht asgjë për automjetet elektrike me bateri.”
Ai argumenton se nuk ka asnjë ndryshim midis prodhuesve të rinj të EV dhe OEM-ve tradicionale, duke thënë se “ata janë po aq të rinj në tregun e automjeteve elektrike me bateri sa ne”.
Vitin e kaluar, shumë marka vendase gjermane humbën pjesën e tregut vendas të EV ndaj rivalëve francezë, koreano-jugorë dhe amerikanë.
Reputacioni i Kinës për prodhimin me kosto më të ulët tani po plotësohet edhe nga vlerësimet e reja të sigurisë, një nga faktorët kryesorë që ka rritur prej kohësh reputacionin e markës gjermane.
Në vitin 2022, dy nga modelet e Great Wall Motor të Kinës, Ora dhe Way, morën një rezultat të plotë sigurie me pesë yje nga Programi Evropian i Vlerësimit të Makinave të Reja, NCAP.
E gjithë kjo po fiton mbi drejtuesit evropianë dhe klientët e korporatave të mëdha. Kompania më e madhe gjermane e makinave me qira, Sixt, ka njoftuar se do të blejë 100,000 Atto 3, të prodhuara nga prodhuesi kinez BYD gjatë disa viteve të ardhshme.
SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.