Rritja e pagës minimale godet edhe Call Centerat Informaliteti e ka “ndëshkuar”, një nga sektorët që ka nevojë për formalizim
Në dy vite të fundit një nga sektorët më të goditur është dhe ai i Call Centerave. Informaliteti gjithashtu ka ndikuar negativisaht.
“Faktikisht është një sektor shumë i prekur, prej pandemisë dhe tërmetit. Vitin e kaluar dhe në këtë periudhë ka problermatika kryesisht me krahun e punës, janë faktorët demografik, social, rritja e pagës minmale, e kështu me radhë, të cilët kanë ndikuar fort te sektori duke e vënë në trysni dhe duke vënë në vështirësi të caktuar. Brenda kësaj për fat të keq ka pasur dhe aktivitete informale, të cilat kanë sjellë problematikat e tyre duke evështirësuar, në aspektin e veprimtarisë së tyre,” u shpreh Genti Beqiraj, Ekspert Ekonomie.
Si një nga aktivitetet më fitimprurës, abuzimet janë spiaktur nga instancat përkatëse. Eksperti Beqiri tregon që është një nga sektorët që ka nevojë më së shumti për riogranizim dhe formalizim.
“Është cështje kohe sepse, aktiviteti të vazhdoj me të njëtat ritme që të para pandemisë, ka një përqëndrim të një lloj lufte kundrejt këtij aktiviteti. Është një sector që ka nevojë për mbëhstëejte, për një dhoj vizioni të ardhshëm, dhe ata vetë duhet të luftojnë vetë infromalitetin. Ka nevojë të formalizohen dhe të riorganizohen, si dhe trajtim të cështjeve të tyre me qeverinë dhe sektorët përkatës. Të jetë një sector që ka vlerë në ekonomi, se ka të punësuar shumë. Këto trysni do të jenë të mprehta dhe në vijim”, tha ai.
Në një përiudhë të 5 viteve më parë ky sektor ishte në opsion i mirë pune për të rinjtë. Aktualisht sic do aktivitet tjetër, forca punëtore është dosmosdoshmëri.
Diamila Leka/ SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.