Udhëtimi me tren nëpër Europë do të jetë më i shpejtë dhe më i lirë falë këtyre rrugëve të reja!
Udhëtimi hekurudhor ndërkufitar në BE do të bëhet më i shpejtë, më i shpeshtë dhe më i përballueshëm sipas një plani të ri për të nxitur transportin e gjelbër.
Duke ndihmuar me koordinimin, rregulloret dhe promovimin – në vend të financimit të drejtpërdrejtë – Komisioni Europian do të fillojë pilotimin me 10 shërbime të reja. Qëllimi i tij është të thyejë barrierat midis operatorëve hekurudhor dhe autoriteteve në vende të ndryshme. Shpresohet se projekti do të frymëzojë operatorë dhe vende të tjera për të hyrë në bord.
Sipas skemës pilot, të gjitha shërbimet duhet të fillojnë jo më vonë se dhjetori 2029. Shumë prej tyre do të nisin shumë më shpejt, megjithëse jo të gjitha kanë ende data të përcaktuara. Këtu është një përmbledhje e shërbimeve të reja sipas afatit kohor të propozuar nga Komisioni.
- Shërbimet e trenave që lidhin Hungarinë, Austrinë dhe Rumaninë perëndimore
Në partneritet me Ministrinë Hungareze të Transportit, projekti i parë pilot sipas planit hekurudhor ndërkufitar të BE-së do të lidhë Hungarinë, Austrinë dhe Rumaninë perëndimore me tren.
- Shërbime të ndryshme treni që lidhin Gjermaninë, Danimarkën dhe Suedinë
Operatori hekurudhor i qeverisë suedeze SJ ka marrë mbështetjen e BE-së për projekte të ndryshme, duke përfshirë një shërbim të ri të trenit të natës midis Stokholmit, Kopenhagës dhe Berlinit.
- Treni i ri i natës nga Parisi në Venecia
Startup francez Midnight Trains është vendosur të lidhë Francën dhe Italinë me një shërbim të ri treni nate nga Parisi në Venecia përmes Milanos nga qershori 2024, i mbështetur nga Komisioni. Kjo do ta bëjë më të shpejtë dhe më të thjeshtë për udhëtarët në Mbretërinë e Bashkuar që të marrin trenin për në Itali.
- Një shërbim i ri treni nga Mynihu në Zyrih
FlixTrain i Gjermanisë ka marrë gjithashtu mbështetje për një shërbim të ri hekurudhor që do të lidhë Mynih në Gjermani, me Zyrih në Zvicër.
- Një shërbim i zgjatur hekurudhor nga Mynihu në Budapest
WESTbahn i Austrisë do të zgjerojë shërbimin e tij ekzistues nga Mynih në Vjenë dhe në Budapest me mbështetjen e BE-së.
- Një rrugë e zgjeruar treni midis Amsterdamit dhe Londrës
Në bashkëpunim me Komisionin dhe Eurostar, operatori hekurudhor holandez Nederlandse Spoorwegen (NS) po përgatitet për të përmirësuar shërbimin e tij ekzistues nga Amsterdami në Londër.
- Një shërbim i ri treni nate nga Amsterdami në Barcelonë
Lidhjet hekurudhore veri-jug në Europë do të përmirësohen shumë. Operatori i trenave holandez-belg European Sleeper që do të nisë së shpejti do të drejtojë një shërbim të ri treni nate nga Amsterdami në Barcelonë. Pavarësisht se është më poshtë në listën e Komisionit, operatori privat i trenave thotë se shpreson ta nisë këtë shërbim në pranverën e vitit 2025.
- Shërbime të reja treni nga Roma dhe Milano për në Mynih
Ferrovie dello Stato Italiane në pronësi shtetërore të Italisë po bashkohet me Deutsche Bahn për të nisur shërbime të reja treni nga Roma dhe Milano në Mynih – të mbështetur nga BE. DB tashmë ka shërbime të përballueshme nga Mynihu në Verona dhe Bolzano, dhe Frankfurt në Milano.
- Shërbimet e trenave për të lidhur Lisbonën me A Coruña dhe Madridin
Operatori italian i trenave ILSA ka marrë mbështetje për planet e tij për të nisur shërbime të reja nga Lisbona në Portugali në A Coruña në veriperëndim të Spanjës dhe Lisbona në kryeqytetin spanjoll, Madrid.
- Katalonja të lidhet me jugun e Francës me shërbim të ri hekurudhor
Kompania hekurudhore katalane Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya do të nisë shërbime të reja treni që lidhin komunitetin autonom verilindor të Spanjës me jugun e Francës me mbështetjen e Komisionit Europian.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.