Pse kompania prestigjioze gjermane e makinave vendosi të prodhojë bateri në SHBA?!
BMW njoftoi së fundmi një investim prej 1.7 miliardë dollarësh për të ndihmuar në përgatitjen e fabrikës së saj të madhe Spartanburg, në Karolinën e Jugut, për të prodhuar makina elektrike dhe SUV. Kjo shumë përfshinte 700 milionë dollarë për ndërtimin e një fabrike të prodhimit të baterive aty pranë.
Spartanburg është fabrika më e madhe e BMW kudo në botë. Ajo punëson 11,000 njerëz dhe prodhon 40,000 SUV në vit, vetëm 40% e të cilave shiten në Amerikën e Veriut. Pjesa tjetër eksportohet në 120 vende të tjera.
Është një nga një sërë njoftimesh të tilla në muajt dhe vitet e fundit teksa prodhuesit e automjeteve po përgatiten për të filluar prodhimin e më shumë automjeteve elektrike. Mercedes, Hyundai, Honda dhe të tjerë kanë njoftuar gjithashtu projekte për ndërtimin e impianteve të baterive në muajt e fundit. Njoftimi i BMW erdhi pas miratimit të Aktit të Reduktimit të Inflacionit të administratës Biden, i cili kufizon stimujt e taksave për automjetet elektrike për ato me prodhim baterish me bazë në SHBA dhe furnizime të lëndëve të para.
Rregullat lejojnë kreditimin e taksave të konsumatorit vetëm për automjetet elektrike që përmbushin synime gjithnjë e më strikte për prodhimin me bazë në SHBA të vetë automjeteve, si dhe të baterive të tyre. Ata gjithashtu kërkojnë burime nga SHBA për lëndët e para të baterive dhe vendosin tapa në koston e automjeteve dhe të ardhurat e blerësve. Blerësit mund të marrin kredi të plota tatimore vetëm nëse ata dhe automjetet i plotësojnë kërkesat.
Por ky lloj rregullimi nuk kishte asnjë ndikim në vendimin e BMW për të vendosur prodhimin e baterive në Karolinën e Jugut, tha kryetari i BMW Oliver Zipse në një intervistë. Logjistika e thjeshtë ishte një faktor shumë më i rëndësishëm. Jo vetëm që rregullat e IRA-s që shtynin prodhimin amerikan ishin të panevojshme, tha Zipse, ato gjithashtu rrezikojnë pasoja negative për punët amerikane që janë krijuar për të mbrojtur, tha ai.
IRA nuk ofron asnjë përfitim për automjetet, pavarësisht se sa “të prodhuara nga Amerika” janë ato, nëse nuk shiten brenda SHBA-së. Më e rëndësishmja, megjithatë, rregulloret proteksioniste që përpiqen të mbyllin automjetet e prodhuara në Amerikë për blerësit amerikanë mund të shkaktojnë hakmarrje, duke rrezikuar biznesin e vlefshëm të eksportit, tha Zipse.
Dhe, thjesht, si një çështje praktike, është e vështirë të mbyllësh zinxhirët e furnizimit të prodhuesve të automjeteve në mënyrën se si do të dukej se kërkon IRA, tha Zipse. Zipse paralajmëroi gjithashtu për pasojat e mundshme të paqëllimshme të rregulloreve, si ato në disa shtete të SHBA dhe në Europë, që ndalojnë shitjet e automjeteve pa emetim zero pas një date të caktuar. Për një gjë, kjo mund të nënkuptojë se shitjet e përgjithshme të industrisë do të bien.
Jo të gjithë konsumatorët do të jenë në gjendje të kenë karikues automjetesh elektrike në shtëpi, tha Zipse, kështu që shumë mund të vendosin, në vend të kësaj, të mbajnë makinat e tyre me benzinë më gjatë ose të blejnë makina të përdorura me gaz.
Disa prodhues të automjeteve, si konkurrentët e BMW, General Motors dhe Mercedes-Benz, me sa duket nuk janë të shqetësuar për mundësinë e tkurrjes së shitjeve dhe kanë njoftuar planet për të shkuar tërësisht elektrike deri në një datë të caktuar në të ardhmen. BMW nuk ka thënë kurrë publikisht se synon të prodhojë vetëm automjete elektrike pas një kohe të caktuar.
Ndryshe nga disa prodhues automjetesh, si GM dhe Volkswagen, që i bëjnë automjetet elektrike në platforma të ndryshme inxhinierike krejtësisht të ndryshme nga makinat e tyre me benzinë, BMW i inxhinieron automjetet e saj në mënyrë që ato të mund të prodhohen si elektrike, hibride plug-in ose thjesht me benzinë. Drejtuesit e BMW shprehin këtë lloj fleksibiliteti për t’iu përgjigjur kërkesave të tregut për lloje të ndryshme automjetesh.
Në vend të kësaj, tha ai, rregullatorët duhet të vendosin gradualisht kufizime më të rrepta të emetimeve, duke i lënë në dorë prodhuesve të automjeteve mënyrën më të mirë për t’i arritur ato objektiva, siç kanë bërë rregullatorët në të kaluarën. Deri më sot, kjo qasje nuk e ka ndalur rritjen e ngrohjes globale. Zipse këmbënguli që BMW mund të menaxhojë çfarëdo që të vendosin rregullatorët.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.