TikTok vendos një kufi ditor 60-minutësh të kohës para ekranit dhe një “kujtues gjumi”!
TikTok ka njoftuar se do të vendosë një kufi ditor 60-minutësh të kohës para ekranit për përdoruesit e moshës nën 18 vjeç. Por adoleshentët do të jenë në gjendje të tërhiqen nga cilësimi i ri i paracaktuar, i cili tha TikTok do të shfaqet “në javët e ardhshme”.
“Nëse arrihet kufiri i 60 minutave, adoleshentëve do t’u kërkohet të fusin një kod kalimi për të vazhduar shikimin, duke u kërkuar atyre të marrin një vendim aktiv për të zgjatur atë kohë,” tha Cormac Keenan, kreu i besimit dhe sigurisë së TikTok. postimi në blog të mërkurën.
Për llogaritë, përdoruesi i të cilave është nën moshën 13 vjeç, një prind ose kujdestar do të duhet të vendosë një kod kalimi ekzistues për të lejuar 30 minuta kohë shtesë shikimi pasi të arrihet kufiri fillestar prej 60 minutash.
Ndryshimet vijnë pasi qeveritë në mbarë botën po rriten të shqetësuara për sigurinë e aplikacionit dhe aftësinë për të ndryshuar algoritmin e tij për të shtyrë postime të caktuara dhe për ta bërë përmbajtjen shumë problematike për përdoruesit e rinj.
TikTok tha se doli me pragun e 60 minutave duke u konsultuar me kërkime akademike dhe ekspertë nga Laboratori i Wellness Digital në Spitalin e Fëmijëve në Boston. Ai tha se hulumtimi tregoi se të qenit më të vetëdijshëm se si e kalojmë kohën tonë mund të na ndihmojë të jemi më të qëllimshëm për vendimet që marrim.
Prej kohësh ka pasur shqetësime se në çfarë ekspozohen të miturit në mediat sociale dhe dëmin e mundshëm që mund të sjellë.
Një raport i publikuar në fund të vitit të kaluar sugjeroi se algoritmet e TikTok po promovojnë video për vetëdëmtimin dhe çrregullimet e të ngrënit tek adoleshentët e cenueshëm. Me akuza të ngjashme është përballur edhe Instagrami, i cili zotërohet nga prindi i Facebook-ut, Meta.
Algoritmet e mediave sociale funksionojnë duke identifikuar temat dhe përmbajtjen me interes për një përdorues, i cili më pas përballet me më shumë nga këto si një mënyrë për të maksimizuar kohën e tyre në faqe.
Por kritikët e mediave sociale thonë se të njëjtat algoritme që promovojnë përmbajtje në lidhje me një skuadër sportive të caktuar, hobi ose vallëzim mund t’i dërgojnë përdoruesit në një vrimë lepuri me përmbajtje të dëmshme.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.