A ia vlejnë përfitimet e tunelit më të gjatë nënujor në botë kundrejt dëmeve që ai shkakton?!
Me mbi 18 km gjatësi, Lidhja Fikse e Brezit Fehmarn – tuneli hekurudhor dhe rrugor më i gjatë nënujor në botë, i cili do të lidhë Gjermaninë dhe Danimarkën – është duke u zhvilluar mirë.
Mega projekti prej 10 miliardë eurosh, projekti më i madh inxhinerik i ndërmarrë ndonjëherë në Danimarkë, është pjesë e programit Ten-T të Komisionit Europian, i cili fokusohet në forcimin e lidhjeve të transportit dhe ndërlidhjes në kontinent.
Duke theksuar rëndësinë e saj për ambiciet e saj gjithëpërfshirëse, BE kontribuoi me 1.1 miliardë euro për ndërtimin e saj.
Kur të përfundojë në vitin 2029, udhëtimi me hekurudhë midis Hamburgut dhe Kopenhagës do të reduktohet nga 4.5 orë në 2.5 orë dhe do të lejojë shërbimet e trenave të shkojnë përtej kufirit danez në Suedi, Norvegji dhe Finlandë.
Mes bujës për shpejtësinë e premtuar dhe kredencialet e gjelbra të lidhjes së transportit, disa ambientalistë e kanë kundërshtuar fuqishëm ndërtimin duke përmendur ndikimet e tij ekologjike.
Organizata gjermane mjedisore NABU ka shprehur shqetësimet e saj për dëmtimin e mundshëm të biodiversitetit në Brezin e Fehmarnit, një zonë e mbrojtur nga BE-ja.
Megjithatë, Femern A/s, kompania daneze që ndërton tunelin, thotë se ka besim se “ndikimet e ndërtimit janë të përkohshme”.
Konservatorët pyesin gjithashtu nëse ky projekt përmbush ambiciet e gjelbra të Komisionit Europian.
Ndërsa aktivistët e mjedisit sugjerojnë se lidhja ekzistuese prej 160 km është e mjaftueshme për trafikun aktual, kompania e ndërtimit është e bindur se shkurtesa e qartë do të ketë përfitime si për pasagjerët ashtu edhe për klimën.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.