Kina, 230 mld USD për automjetet elektrike – Shuma e shpenzuar brenda një dekade për zhvillimin e sektorit
Sipas analizsës së qendrës për Studime Strategjike dhe Ndërkombëtare me qendër në SHBA, Kina shpenzoi 230.8 miliardë dollarë gjatë më shumë se një dekade për të zhvilluar industrinë e saj të automjeteve elektrike.
Shkalla e mbështetjes së qeverisë përfaqëson 18.8% të shitjeve totale të automjeteve elektrike midis 2009-ës dhe 2023-shit. Raporti i këtyre shpenzimeve ndaj shitjeve të automjeteve elektrike ka rënë nga më shumë se 40% në vitet para 2017-ës, në pak më shumë se 11% në 2023-shin.
Këto të dhëna publikohen në një moment që BE vendosi tarifa për importet e automjeteve elektrike kineze mbi përdorimin e subvencioneve në prodhimin e tyre. Muajin e kaluar, SHBA-të njoftuan se po rrisin tarifat për importet e automjeteve elektrike kineze në 100%. Ka disa përjashtime, por në përgjithësi prodhuesit dhe qeveritë perëndimore të automobilave kanë ngulmuar shumë dhe nuk kanë qenë mjaft agresive.
Sipas raportit mbështetja e Pekinit për makinat elektrike ka përfshirë politika jomonetare që favorizojnë prodhuesit vendas të automjeteve mbi ato të huaja. Por gjithashtu theksohet se SHBA-ja nuk ka krijuar kushte aq tërheqëse sa Kina për zhvillimin e industrisë së saj të automjeteve elektrike.
Subvencionet e qeverisë nuk hynë domosdoshmërisht drejtpërdrejt në zhvillimin e makinave. Në vitet e para të zhvillimit të automjeteve elektrike të Kinës, Ministria e Financave tha se zbuloi se të paktën pesë kompani mashtruan qeverinë me mbi 1 miliard juanë – 140 milionë dollarë.
Automjetet e prodhuara në Kinë kanë përfituar gjithashtu nga depërtimi në rritje i automjeteve elektrike në vend, duke u futur në një treg dikur fitimprurës me energji karburanti për prodhuesit e huaj të automjeteve. Konkurrenca është aq e ashpër sa analistët e Bankës së Amerikës thanë se prodhuesit kryesorë të automjeteve amerikane duhet të largohen nga Kina dhe të përqendrojnë burimet e tyre diku tjetër.
Industria e automjeteve elektrike në vitin e fundit është përballur me një luftë intensive çmimesh, me kompanitë prodhuese që ulin çmimet ose hedhin në treg linja produktesh me çmime më të ulëta.
Dorina Kurtaj / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.