Si planifikon Kina të marrë nën kontroll tregun europian të automjeteve elektrike?!
Pas marrjes nën kontroll të tregut të tyre të madh vendas, prodhuesit kinezë të automjeteve elektrike duan të rrëzojnë Europën. A mundet gama e tyre e gjerë e makinave elektrike të bëjë një pushtim të madh në Gjermani?
Për disa, do të ishte një makinë ëndrrash: 653 kuaj fuqi. Nga zero në 100 kilometra në orë në 3,9 sekonda. Elektrik, me lëvizje me të gjitha rrotat, me një distancë prej 500-700 kilometra në varësi të kapacitetit të baterisë. Çmimi bazë 69,900 euro.
Bëhet fjalë për sedanin e ri të linjës eT7 nga prodhuesi kinez i automjeteve elektrike Nio. Të parat priten në Europë në tetor. Dorëzimi i modeleve të tjera si SUV eL7 do të fillojë në janar. Kompania po merr porosi për eT5 e saj më të vogël, i cili supozohet të konkurrojë me modelin 3 të rangut të mesëm të Tesla.
Gjithashtu e re në Europë është ideja e stacioneve të ndërrimit të baterive. Nëse shoferët nuk duan të karikojnë me kabllo, ata mund të kenë një bateri të ulët të ndërruar me një të plotë. I gjithë procesi duhet të zgjasë vetëm disa minuta. Deri më tani, ka vetëm një stacion të tillë në Gjermani, por deri në fund të vitit do të shtohen edhe 19 të tjerë, 100 të tjera në 2023.
Ky nuk është udhëtimi i parë provë i Kinës në Europë. Një përpjekje e prodhuesve kinezë për të hyrë në tregun europian 17 vjet më parë përfundoi në katastrofë. Një automjet fuoristradë Landwind dështoi në një test zyrtar përplasjeje. Dëmtimi i imazhit të tij ishte edhe më shkatërrues.
Por kjo ishte shumë kohë më parë dhe tani kartat po riorganizohen. Kompania e makinave me qira me bazë në Mynih Sixt njoftoi së fundmi se do të porosiste 100,000 makina elektrike nga prodhuesi kinez BYD deri në vitin 2028. Grupi i parë pritet të arrijë më vonë këtë vit.
Për BYD është një fitore e rëndësishme në Europë. Kompania, e cila është tashmë një nga prodhuesit më të mëdhenj të baterive në botë, mund të bëhet prodhuesi më i madh i makinave elektrike në afat të mesëm dhe të largojë Teslën nga podiumi.
Përveç BYD dhe Nio, kompani të tilla si SAIC, Geely dhe Great Wall Motors, ose startups si Xpeng, po bëjnë përparime. Ekspertët mendojnë se rreth 20 marka kineze së shpejti mund të qarkullojnë në Europë. Dhe ata kanë një avantazh në veçanti.
Ata prodhojnë e-automjete në klasa të ndryshme mjetesh, ndërsa prodhuesit e mëdhenj europianë të makinave, përfshirë liderët gjermanë, kryesisht ofrojnë automjete elektrike vetëm në segmentin e çmimeve të larta. Prodhuesit europianë po vuajnë gjithashtu nga mungesa e pjesëve dhe çipave për shkak të problemeve në zinxhirin e furnizimit, gjë që ka çuar në uljen e prodhimit.
Por a mund të bëhen vërtet kinezët konkurrencë serioze për Mercedes, BMW apo Volkswagen në Europë?
Ka disa probleme të tjera thelbësore. Në thelb, asnjë prodhues kinez nuk mund të qëndrojë më vete. Pa mbështetjen e vazhdueshme nga qeveria në nivel lokal dhe shtetëror, shumica, nëse jo të gjitha, ka të ngjarë të mos ekzistonin sot. Kjo mbështetje së shpejti mund të kthehet në një dobësi për prodhuesit kinezë në Europë. BE-ja po shikon më nga afër shtrembërimet dhe proteksionizmin e tregut kinez.
Për shkak të prodhimit të lartë për tregun vendas, prodhuesit kinezë kanë arritur avantazhe në kosto në teknologjinë e shtrenjtë të baterive. Kjo mund të sillte përfitime tek më shumë marka të vëllimit si BYD ose SAIC’s MG kur zgjerohet jashtë vendit, sesa do të ndihmonte markat premium si Nio. Nuk bëhet fjalë për një kompani të vetme që do të ishte veçanërisht interesante si Tesla. Bëhet fjalë për një industri të tërë. Dhe pikërisht ky është avantazhi i Kinës: shpejtësia me të cilën zhvillohen dhe zbatohen risitë.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.