Studimi: Një e katërta e të rriturve amerikanë nën 30 vjeç tani i marrin lajmet e tyre nga TikTok
TikTok është vendi ku miliona amerikanë shkojnë për të parë video me koreografi kërcimi, demonstrime gatimi dhe shumë më shumë se kaq. Është gjithashtu vendi ku gjithnjë e më shumë të rinj amerikanë marrin lajmet e tyre.
Midis të rriturve amerikanë, mbështetja në TikTok për përmbajtjen e lajmeve është trefishuar afërsisht që nga viti 2020, duke u rritur nga 3% në 10% në dy vitet e fundit. Më shumë se një e katërta e të rriturve nën 30 vjeç tani përdorin rregullisht TikTok për lajme, sipas një studimi të ri nga Qendra Kërkimore Pew. Kjo kundërshton një prirje më të madhe kombëtare. Më pak amerikanë po kërkojnë vazhdimisht lajme në mediat sociale, veçanërisht Facebook, Twitter, Reddit dhe Snapchat, sipas të dhënave të Pew që nga viti 2020.
Pew madje mund të nënvlerësojë ndikimin e platformës kineze mbi lajmet e konsumuara në SHBA pasi nuk anketoi dhjetëra milionë përdorues të TikTok nën 18 vjeç. Gati dy të tretat e adoleshentëve amerikanë midis moshës 12 dhe 17 vjeç përdorin TikTok, një përqindje edhe më e lartë se 57% që raportojnë duke përdorur Instagram.
Polemika politike e TikTok
TikTok arriti dominimin e mediave sociale pas lançimit në 2016, duke tërhequr më shumë se 1 miliard përdorues brenda një periudhe pesëvjeçare (Facebook-ut iu deshën më shumë se 10 vjet për të arritur atë moment historik). Sot, TikTok dhe kompania e saj mëmë kineze ByteDance, po lulëzojnë pavarësisht se kanë humbur aksesin në tregun e saj më të madh, Indi, për shkak të tensioneve ushtarake midis Kinës dhe Indisë, si dhe përshkallëzimin e shqetësimeve të qeverisë amerikane mbi sigurinë kombëtare dhe privatësinë e të dhënave (shqetësimet e forcuara nga raportet e fundit që të dhënat e përdoruesve të SHBA-së po aksesohen nga Kina kontinentale).
Pavarësisht popullaritetit të tij, TikTok shpesh nuk është një burim i besueshëm lajmesh. Ashtu si shumë platforma të tjera, TikTok është i mbushur me teori konspirative, dezinformata politike dhe dezinformata shëndetësore. Ajo është përballur gjithashtu me kritika në rritje për mënyrën se si moderon përmbajtjen. Raportet kanë treguar se ka bllokuar përmbajtjen kritike ndaj qeverisë kineze, duke përfshirë postimet në lidhje me protestat pro-demokracisë në Hong Kong, masakrën e Sheshit Tiananmen dhe pavarësinë e Tibetit. Shefi operativ i TikTok siguroi kohët e fundit senatorët amerikanë se asnjë drejtues në kompani nuk ka lidhje me Partinë Komuniste Kineze, por kompanitë e mëdha të teknologjisë në Kinë po i nënshtrohen gjithnjë e më shumë diktateve nga partia në pushtet e Pekinit, duke përfshirë algoritmet e kërkimit dhe zbulimit në pronësi të kompanive.
Mediat duan audiencën e re të TikTok
Roli i TikTok në shpërndarjen e lajmeve është ende në zhvillim, thotë Andrew Grant, një zëdhënës i Pew. Për momentin, një pjesë më e madhe e audiencës së Twitter-it ende mbështetet në platformën për lajme (53%), ndërsa vetëm 33% e përdoruesve të TikTok mbështeten në të për lajme, e krahasueshme me Reddit (37%) ose YouTube (30%).
Kjo nuk i ka ndaluar organizatat amerikane të lajmeve që të dynden në TikTok për të arritur një audiencë të re. Washington Post ishte një nga organizatat e para të mëdha të lajmeve në SHBA që kishte një prani të TikTok në 2019. Tani për tani, llogaria e TikTok e Post është më së shumti një mënyrë për të njohur të rinjtë me gazetën, tha video reporteri i vjetër Dave Jorgenson, në 2019.
Por të tjerët po e trajtojnë atë më shumë si një mënyrë tjetër për të dhënë lajmet, duke e kondensuar përmbajtjen e tyre në videoklipet e shkurtra, me madhësi të vogël, të markës tregtare të platformës. Jamelle Bouie e New York Times, Max Foster e CNN dhe Victoria Derbyshire e BBC-së lexojnë lajmet ose japin analiza politike në aplikacion. NBC News prodhon një shfaqje të quajtur “Qëndroni të sintonizuar për TikTok”. Tani kjo ka një prani të fortë që mbulon një larmi temash të lajmeve.
SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.