A po targetojnë kompanitë e duhanit të rinjtë? – OBSH akuzon për lidhjen e brezit të ri me nikotinën
Kompanitë e duhanit po vazhdojnë të kenë target në mënyrë aktive të rinjtë dhe këtë po e bëjnë përmes mediave sociale, festivaleve muzikore dhe produkteve të reja me shije. Organizata Botërore e Shëndetësisë (OBSH), duke akuzuar kompanitë se po përpiqen të lidhin një brez të ri me nikotinë.
Mes rregulloreve gjithnjë e më të rrepta që synojnë cigaret, kompanitë e mëdha të duhanit dhe hyrjet e reja kanë filluar të ofrojnë alternativa për pirjen e duhanit, siç është vape, me të cilën thonë se synojnë duhanpirësit e rritur.
Megjithatë OBSH tha se këto produkte shpesh tregtohen për të rinjtë, dizajni i tyre dhe shumëllojshmëria e shijeve të frutave tërheqin fëmijët dhe se të rinjtë kanë më shumë gjasa t’i përdorin produktet sesa të rriturit në mbarë botën.
Qëndrimi gjithnjë e më i ashpër i OBSH-së ndaj produkteve më të reja të nikotinës vjen pas një rritje të frekuentimit të të rinjve në disa vende, për të cilën thuhet se është pjesërisht e nxitur nga grupi marramendës i shijeve të frutave dhe të ëmbla që ofrohen në versionet me nikotinë.
Kompanitë e mëdha të duhanit dhe një mori hyrjesh të reja që prodhojnë vape ose alternativa të tjera për pirjen e duhanit thonë se shijet janë një mjet i rëndësishëm për të inkurajuar duhanpirësit e rritur që të kalojnë në një produkt alternativ.
Për ta përmbyllur, OBSH tha se ka shumë taktika të përdorura nga industria që synojnë fëmijët. Kjo kuptohet nga sponsorizimi i festivaleve muzikore dhe sportive, përdorimi i mediave sociale dhe vendosja e produkteve në shfaqje televizive dhe lojëra.
Adelina Onuzi/SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.