Britanikët nuk braktisin paratë cash – Do të duhen disa vite për një digjitalizim të plotë
Dorina Kurtaj /SCAN
Mbretëria e Bashkuar pa një rritje të madhe prej 6 milion paund në tërheqjet e parave nga ATM-të javën e kaluar pasi ndërprerja globale e Croudstrike ndërpreu pagesat dixhitale, duke ekspozuar dobësitë e tranzicionit në një shoqëri pa para. Financial Times raporton vitin e kaluar ka pasur një rritje të papritur prej 66% të numrit të personave që përdorin kryesisht para në dorë për shpenzimet e përditshme. Rritja e parë në katër vjet.
Shifrat u zbuluan nga organi tregtar bankar ‘UK Finance’ në të njëjtën javë kur Autoriteti i Sjelljes Financiare përcaktoi se si do të ruajë aksesin në para në të ardhmen. Kjo mund të ofrojë pak kohë për konsumatorët më të varfër dhe më të vjetër që priren të jenë më të varur nga paratë e gatshme, por mungesa e aksesit në bankingun online dhe shërbime të tjera dixhitale është një problem shumë më i madh për t’u zgjidhur.
Ndërsa degët tradicionale të bankave zhduken, me 6.000 të humbura në nëntë vitet e fundit, rregullatori po mbështetet në qendrat e përbashkëta bankare për të mbushur boshllëqet, me 100 që pritet të hapen deri në fund të këtij viti dhe planifikon 250 të tjera.
Këto garantojnë akses në lehtësitë e tërheqjes dhe depozitimit të parave të gatshme, por legjislacioni i ri nuk mandaton aksesin në shërbime të tjera bankare – pra një problem më i gjerë i përjashtimit dixhital. Sipas ‘UK Finance’, 60% e të gjithë të rriturve përdorën banking celular në 2023-shin.
Qendrat bankare lejojnë kontaktin ballë për ballë me huadhënës të ndryshëm, por klientët janë të frustruar nga shërbimet e kufizuara. Ndjeshmëria rreth sigurisë së lidhjeve të TI-së do të thotë se disa banka nuk mund të kenë akses në të dhënat e klientëve në laptopët e tyre, në vend që të mbështeten te klientët për të sjellë pajisjet e tyre.
Megjithatë, menaxhimi i parave tuaja në internet kushton para. Do t’ju duhet të paguani për një smartphone ose tablet që mund të ekzekutojë aplikacionin e bankës suaj. “Varfëria e të dhënave” është një çështje tjetër. Vetëm 5% e klientëve të kualifikuar përdorin tarifa sociale – paketa më të lira të telefonit celular dhe brezit të gjerë të disponueshme për klientët që pretendojnë përfitime.
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.