Mbi shitja e biletave të fluturimit: Sa para fitojnë linjat ajrore!
Pothuajse të gjitha fluturimet janë të mbivendosura. Mbingarkesa e biletave është e ligjshme dhe industria argumenton se pasagjerët përfitojnë nga kjo praktikë. A jeni paraqitur ndonjëherë për të kapur një fluturim që e keni rezervuar dhe paguar për javë më parë, për të zbuluar se është prenotuar mbi të?
Ju mund të pyesni veten se si në tokë mund të lejohet një praktikë e tillë, por mbishitja e biletave është në fakt një praktikë ligjore, përfshirë edhe në Bashkimin Europian.
Linjat ajrore llogaritin numrin mesatar të pasagjerëve që mund të mos vijnë në një fluturim dhe shesin biletat në përputhje me rrethanat. Por në rast se çdo mbajtës i biletave shfaqet, padyshim që nuk ka vende të mjaftueshme dhe disa në mënyrë të pashmangshme eliminohen nga fluturimi.
Shumëkush mund të kuptojë padrejtësinë e natyrshme këtu, por kompanitë e linjave ajrore argumentojnë se një situatë e tillë është e rrallë dhe rezervimi i tepërt i fluturimeve u lejon atyre të mbajnë çmimet e biletave të përballueshme, ndërkohë që pasagjerët që nuk paraqiten nuk përballen me pasoja ligjore.
Në Bashkimin Europian, kompensimi dhe ndryshimi i rrugës duhet t’u sigurohet pasagjerëve, sipas një rregulloreje të vitit 2004. Shumica e linjave ajrore në mbarë botën kanë gjithashtu skema kompensimi. Por humbjet kolaterale të tilla si një dhomë hoteli e rezervuar për një arratisje në fundjavë nuk rimbursohen. Disa do të argumentonin gjithashtu se nuk ka kompensim adekuat për pasagjerët e përplasur që humbasin një ditëlindje, martesë ose funeral.
Megjithatë, ekspertët thonë se rezervimi i tepërt rrallë çon në probleme të rëndësishme. “Ndërsa prenotimi i tepërt mund të duket si një praktikë e rrezikshme për një person të zakonshëm që mund të mos ketë një kuptim të thellë të sektorit, në fakt nuk shkakton shumë probleme,” shpjegoi specialisti i industrisë së aviacionit Alex Macheras.
Ai tha se është praktikë e zakonshme në punën e aviacionit, pasi është relativisht e rrallë që pasagjerët të përplasen, duke pasur parasysh se pothuajse të gjitha fluturimet janë të mbivendosura. “Linjat ajrore nuk po prenotojnë thjesht fluturimet me shifra joreale. Ata janë duke rezervuar në të dhëna shumë specifike të vërtetuara për atë fluturim të saktë, “tha Macheras.
Për shembull, një linjë ajrore mund të konsiderojë se fluturimet shumë të hershme shohin më shumë mos-shfaqje, pasi disa klientë në mënyrë të pashmangshme do të flenë me alarmet e tyre, tha ai. Është një praktikë që nuk shihet zakonisht në botën e biznesit, por ekspertët sigurojnë se është një aspekt normal i mënyrës se si funksionon industria e aviacionit.
“Linjat ajrore punojnë me marzhe tepër të holla, duke fituar rreth 10 dollarë (9 euro) për biletë të klasit ekonomik,” tha Macheras. Një nga strategjitë që linjat ajrore përdorin për të mbetur fitimprurëse është çmimi dinamik i linjës ajrore, duke reaguar ndaj ofertës dhe kërkesës, me pasagjerët që paguajnë tarifa të ndryshme në varësi të kohës kur blejnë biletat e tyre.
Mbi rezervimet është vetëm një nga ato strategji të ndryshme që linjat ajrore ndjekin për të bërë fitime. Është pjesë e modelit të biznesit të sektorëve dhe i lejon linjat ajrore të mbajnë tarifat të përballueshme. Nëse do të bëhej i paligjshëm, “çmimet do të rriteshin menjëherë, pasi linjat ajrore nuk do ta kishin më atë rrjet sigurie financiare”, paralajmëroi Macheras.
Megjithëse njerëzit që e përjetojnë këtë fenomen nga një fluturim do ta perceptojnë praktikën si të padrejtë, “në pamjen më të madhe dhe me një kuptim më të madh, është një përfitim si për industrinë ashtu edhe për pasagjerët”, sipas Macheras.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.