Nënshkruhen kontratat e tunelit të Stonehenge me vlerë 1.7 miliardë paund!
Kontratat me vlerë 1.7 miliardë paund për të gërmuar një tunel pranë Stonehenge u nënshkruan pavarësisht faktit se vendimi për ndërtimin e tij është ende për t’u marrë. National Highways ka konfirmuar marrëveshjen për ndërtimin e një tuneli prej dy miljesh nga Amesbury në Berwick Down në Wiltshire.
Por sekretari i transportit është ende duke vendosur fatin e tij pasi një gjykatës rrëzoi lejen e planifikimit në 2021. National Highways (NH) tha se njoftimi “në asnjë mënyrë nuk parandalon asnjë vendim” të marrë mbi skemën.
Skema – e cila mbështetet nga Këshilli Wiltshire – synon të reduktojë trafikun dhe të shkurtojë kohën e udhëtimit në A303, rruga më e drejtpërdrejtë për shoferët që udhëtojnë midis Anglisë juglindore dhe jugperëndimore.
NH thotë gjithashtu se do të “përmirësonte” Sitin e Trashëgimisë Botërore të UNESCO-s – një pretendim i kundërshtuar nga aktivistët. Fillimisht iu dha miratimi nga sekretari i atëhershëm i transportit Grant Shapps në nëntor 2020, pavarësisht se ambientalistët dhe arkeologët shprehën kundërshtimin e tyre.
Më vonë ata filluan një rishikim gjyqësor, duke argumentuar se puna do të kishte një ndikim të dëmshëm në sitin më të gjerë. Dhe në qershor 2021, Justice Holgate përmbysi vendimin e Shapps për të dhënë urdhrin e pëlqimit të zhvillimit duke thënë se ishte “i paligjshëm”.
Por në një tjetër zhvillim, dhjetorin e kaluar u njoftua se një vendim për tunelin do të rishqyrtohej nga sekretari i drejtësisë dhjetorin e kaluar.
Derek Parody, drejtori i projektit të skemës, tha se nënshkrimi i kontratave nënkupton që nëse ndërtimi mund të vazhdojë, “pasja e këtyre kontraktorëve në vend na vendos në pozicionin më të fortë të mundshëm për të ofruar këtë skemë transformuese dhe për të dhënë përfitimet që dimë se mundet”. Kontratat do të bëhen të vlefshme vetëm “pasi Sekretari i Shtetit të ketë përfunduar procesin e planifikimit”, shtoi ai.
Si pjesë e marrëveshjes, një kontratë 1.25 miliardë paund është nënshkruar me sipërmarrjen e përbashkët MORE, e cila përfshin FCC Construcción, WeBuild dhe BeMo Tunnelling. Ata do të ndërmerrnin ndërtimin e komponentëve civilë, strukturorë, mekanikë, elektrikë dhe teknologjikë të tunelit të propozuar.
Për të “siguruar ruajtjen e afateve kohore të programit”, është nënshkruar një kontratë 60 milionë paund me Costain dhe Mott MacDonald, tha NH. Këto firma do të ofrojnë ekspertizë teknike dhe të menaxhimit të ndërtimit gjatë projektit – i cili pritet të zgjasë pesë vjet.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.