Analizë/ Të rrisim çmimet apo jo? Prodhuesit e mallrave të konsumit peshojnë bastet mbi fuqinë e blerësit!
Çmimet e produkteve bazë të përditshme mund të rriten përsëri këtë vit, ndërsa ato të të tjerave (pak më luks) ka të ngjarë të qëndrojnë pa lëvizur, pasi prodhuesit po bëjnë baste të ndryshme për fuqinë e konsumatorit dhe markave të tyre.
Strategjitë e prodhuesve të mallrave të konsumit për rritjen e mëtejshme të çmimeve varen nga ndikimi i tyre me shitësit me pakicë, të cilët po frenojnë më shumë rritje, sa shumë kanë nevojë dhe duan konsumatorët për artikujt dhe marrëveshjet e tyre për blerjen e mallrave të paqëndrueshme, disa prej të cilave po bien në çmim.
Nivelet e inflacionit një herë në një gjeneratë, që rrjedhin nga zhurmat e zinxhirit të furnizimit pandemik, stimuli i qeverisë dhe lufta në Ukrainë, kanë shtypur xhepat e blerësve në mbarë botën.
Në Britani, konsumatorët paguanin 16.7% më shumë për ushqimin në muajin deri më 22 janar krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar, ndërsa çmimet në SHBA për ushqimet e ngrëna në dhe jashtë shtëpisë u rritën 10.1% në 12 muajt e përfunduar në janar.
Por, ka shenja të vogla se presioni po zbutet, me çmimet e konsumit në SHBA një muaj më parë që ranë për herë të parë në dy vjet e gjysmë, pjesërisht për shkak të çmimeve të gazit.
Ndërsa “batica po kthehet pak”, disa shitës me pakicë po kërkojnë gjithashtu tani nga furnizuesit “rikthim” pasi kostoja e karburantit, për shembull, bie, një tjetër faktor që nxit vendimet e kompanive.
Kostoja e kutive të kartonit është ulur me 50%, dhe kostot e transportit janë ulur gjithashtu, me 25-30%, raportoi Reuters javën e kaluar. Disa plastikë dhe kimikate të përdorura në mallrat shtëpiake janë rritur, thonë drejtuesit, dhe puna mbetet e kushtueshme.
Rritjet ose ndalimet e çmimeve janë vendosur të zënë skenën qendrore në konferencën vjetore të Grupit të Analistëve të Konsumatorëve të Nju Jorkut më 20 shkurt në Boca Raton, Florida.
Është më e rrezikshme për markat kombëtare të rrisin çmimet e produkteve ku konsumatorët po blejnë gjithnjë e më shumë artikuj të markave të dyqaneve, të tilla si ushqime dhe produkte për fëmijë, sipas të dhënave nga firma e kërkimit të tregut Numerator.
Por kompani të tjera si Nestle SA, kompania më e madhe e ushqimit në botë, vazhdojnë të planifikojnë rritje të çmimeve në të ardhmen për të rikuperuar marzhet e shtrydhura nga kostot e larta të punës dhe karburantit, një goditje e fortë për konsumatorët që synojnë të kuptojnë shpenzimet e tyre shtëpiake.
Markat që shitësit me pakicë dhe konsumatorët i shohin “thelbësore” ose “shumë të forta” në segmentin e tyre kanë gjithashtu më shumë fuqi çmimi, thonë ekspertët, sepse ato ndihmojnë në rritjen e shitjeve për zinxhirët.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.