Gjigandi i teknologjisë i cili monton iPhone me sy nga automjetet – Synon 5% të prodhimit të makinave elektrike deri në vitin 2025
Gjiganti i teknologjisë tajvaneze Foxconn, më i njohur për montimin e iPhone të Apple, tha se shpreson që një ditë të prodhojë makina për Tesla ndërsa rrit prodhimin e automjeteve elektrike (EV) në një strategji për të diversifikuar biznesin.
Duke folur në Ditën vjetore të Teknologjisë të kompanisë, Kryetari Liu Young-way tha se Foxconn, prodhuesi më i madh në botë i pajisjeve elektronike me kontratë, dëshiron të përsërisë nivelin e tij të suksesit në montimin e pajisjeve të konsumatorit ndërsa zgjerohet në ndërtimin e EV për markat e makinave.
“Bazuar në të dhënat tona të kaluara për tregjet e kompjuterëve dhe celularëve… ne jemi në rreth 40-45% të pjesës së përgjithshme të tregut. Pra, nga ambiciet, shpresojmë që të jemi në gjendje të arrijmë të njëjtin lloj arritjeje si në Industria e TIK (teknologjisë së informacionit dhe komunikimit), por ne do të fillojmë me gjëra të vogla, që është rreth 5% në 2025”, tha Liu.
“Shpresoj se një ditë ne mund të bëjmë makina Teslën.”
Tesla Inc, e cila nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment, i prodhon të gjitha EV-të e saj në shtëpi dhe po zgjeron me shpejtësi kapacitetin.
Drejtori i Përgjithshëm i Tesla-s, Elon Musk, zemëroi shumë njerëz në Tajvan këtë muaj kur sugjeroi se tensionet midis Kinës dhe Tajvanit mund të zgjidheshin duke i dorëzuar një pjesë të kontrollit të Tajvanit Pekinit.
Liu tha se Foxconn nuk është në biznesin e shitjes së markave të saj elektrike (EV), por dëshiron që klientët e saj të shesin “shumë” EV, të cilat do të prodhohen në Tajvan, Tajlandë dhe Shtetet e Bashkuara. Foxconn po negocion me partnerë në Indonezi dhe Indi, shtoi Liu.
Kompania u zgjerua në EV dhe gjysmëpërçues në vitet e fundit, duke shpallur marrëveshje me startupin amerikan Fisker Inc dhe konglomeratin indian Vedanta Ltd.
Foxconn po përdor “rrënjët e saj 48-vjeçare në prodhimin e TIK” për të përgjysmuar kohën e projektimit të EV dhe për të ulur kostot e zhvillimit me një të tretën, tha Liu.
Luxgen n7, një makinë elektrike e ndërtuar nga Foxtron, një sipërmarrje e përbashkët midis Foxconn dhe prodhuesit tajvanez të makinave Yulon Motor Co Ltd, mori 15,000 para-porosi në më pak se dy ditë, shtoi Liu.
“Pavarësisht sfidave të konfliktit në Evropë dhe COVID globalisht, Foxconn ka ruajtur strategjinë tonë për EV,” tha Liu.
“Elasticiteti i zinxhirit të furnizimit ka qenë gjithmonë ADN-ja e Foxconn. Gjurma jonë globale në 24 vende na jep një avantazh të madh për të përmbushur kërkesat e industrisë së EV.”
Vitrina vjetore e teknologjisë zhvillohet në ditëlindjen e themeluesit miliarder të kompanisë Terry Gou. I prezantuar si një i ftuar special, Gou hipi në skenë me një nga dy prototipet e zbuluara këtë vit, modeli B crossover sportiv hatchback.
Prototipi tjetër i zbuluar ishte Model V, një kamionçinë për të gjithë terrenin. Tre prototipa, një SUV, një sedan dhe një autobus u zbuluan vitin e kaluar dhe autobusët elektrikë të Foxtron janë tashmë në shërbim në disa qytete tajvaneze.
“Shpresa jonë e përzemërt është që Tajvani të mund të shfrytëzojë këtë mundësi të rrallë biznesi për automjete elektrike, një herë në njëqind vjet,” tha Liu.
SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.