‘Rrjetet sociale nxjerrin jashtë loje motorët e kërkimit’ – Rreth 40% e të rinjve përdorin TikTok dhe Instagram për kërkim në vend të Google

TikTok po vjen për më shumë sesa thjesht konkurrentët e tij të mediave sociale.
Gati 40% e Gen Z (grupi i njerëzve që kanë lindur nga fundi i viteve 1990 dhe fillimi i viteve 2010) preferon kërkimin në TikTok dhe Instagram mbi Google Search dhe Maps, sipas të dhënave të brendshme të Google të raportuara fillimisht nga TechCrunch.
TikTok, i cili është aplikacioni i mediave sociale me rritjen më të shpejtë, ka shpërthyer në popullaritet gjatë viteve të fundit, aq shumë sa frymëzoi konkurrentët e mediave sociale Instagram dhe Snapchat për të shfaqur veçoritë e videove kopjuese në Reels dhe Spotlight.
Tani, një ekzekutiv i Google ka konfirmuar se formati i TikTok po ndryshon mënyrën se si të rinjtë kryejnë kërkime në internet dhe Google po punon për të vazhduar.
Zëvendëspresidenti i lartë i Google, Prabhakar Raghavan tha në konferencën Fortune Brainstorm Tech se sipas studimeve të brendshme të Google, “diçka si pothuajse 40% e të rinjve kur kërkojnë një vend për drekë, ata nuk shkojnë në Google Maps ose Search, ata shkojnë në TikTok ose Instagram.”
Google e konfirmoi këtë statistikë për Insajderin, duke thënë, “ne përballemi me konkurrencë të fortë nga një sërë burimesh, duke përfshirë motorë kërkimi të përgjithshëm dhe të specializuar, si dhe aplikacione të dedikuara”.
Google theksoi ndryshimet që planifikon të bëjë në motorin e tij të kërkimit për të tërhequr një audiencë më të re, duke përfshirë aftësinë që një përdorues të lëvizë kamerën e tij mbi një zonë dhe “të mbledhë menjëherë informacione rreth objekteve të shumta në një skenë më të gjerë”.
Insajderi ka raportuar më parë për kërcënimin që TikTok paraqet për YouTube, i cili është gjithashtu në pronësi të kompanisë mëmë të Google, Alphabet. Insider Intelligence parashikon se të ardhurat nga reklamat e TikTok do të kalojnë YouTube deri në vitin 2024.
SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.