Eksporti i automjeteve, Kina lë prapa Japoninë – Vendimtar sektori i elektrikeve, që është në zgjerim të fortë
Kina lë prapa Japoninë dhe bëhet vendi më i madh eksportues i automjeteve në botë për herë të parë në 2023-shin. Sipas të dhënave të publikuara nga Shoqata Japoneze e Prodhuesve të Automjeteve – Jama, vendi eksportoi gjithsej 4.42 milionë automjete vitin e kaluar, më pak se 4.91 milionë që pretendohej vetëm pak ditë më parë nga Kina.
Parakalimi ndodhi në vazhdën e shtytjes vendimtare në Kinë për zgjerimin e shpejtë të sektorit të automjeteve elektrike. Byroja doganore e Kinës e vendos numrin edhe më të lartë në 5.22 milionë, një rritje e madhe nga viti në vit prej 57%, nga të cilat një në tre automjete është plotësisht elektrike.
Ndryshe nga homologët e tyre kinezë, prodhuesit japonezë të automjeteve, përfshirë Toyota, kompania më e madhe në botë sipas njësive të shitura, megjithatë prodhojnë vëllime të mëdha automjetesh në vende të tjera.
Në vitin 2022, prodhimi i automjeteve në Japoni, duke përjashtuar motoçikletat, ishte 7.84 milionë njësi, por prodhimi jashtë shtetit ishte gati 17 milionë njësi. Në vend të modeleve plotësisht elektrike, prodhuesit japonezë janë mbështetur prej kohësh në hibride që kombinojnë fuqinë e baterisë dhe motorët me djegie të brendshme, një zonë të cilën ata e kanë pionier me automjetet Toyota Prius.
Në vitin 2022, vetëm 1.7% e automjeteve të shitura në Japoni ishin elektrike, krahasuar me rreth 15% në Europën Perëndimore, 5.3% në Shtetet e Bashkuara të Amerikës dhe gati një në pesë në Kinë. Prodhuesit japonezë të automjeteve synojnë të forcojnë prodhimin e tyre të automjeteve elektrike, duke filluar me Toyota e cila synon të shesë 1.5 milionë automjete elektrike në vit deri në vitin 2026 dhe 3.5 milionë deri në vitin 2030.
Dorina Kurtaj / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.