Fituesi surprizë në betejën tregtare mes SHBA-së dhe Kinës!
Ndërsa zinxhirët e furnizimit të SHBA shkëputen nga Kina, sektori i prodhimit të Meksikës po del si fitues. Prodhimi në Meksikë është tërheqës për kompanitë që kanë përjetuar zhurmë të zinxhirit të furnizimit të epokës së pandemisë ose duan të ulin varësinë nga tregtia midis SHBA-së dhe Kinës në mes të pasigurisë gjeopolitike.
Kjo afërsi e quajtur ndryshe ‘nearshoring’, ndodh kur kompanitë i afrojnë objektet e prodhimit më pranë tregjeve vendase. Ndërsa afrimi vazhdon dhe zinxhirët e furnizimit global riorganizohen, sektori i prodhimit të Meksikës ka një mundësi për sukses afatgjatë, sipas Alberto Ramos, kreut të kërkimit të ekonomisë në Amerikën Latine në Goldman Sachs.
Ramos tha se Meksika dhe Kina kanë qenë duke konkurruar për tregun e prodhimit të SHBA për vite me rradhë, por mes një ndryshimi të marrëdhënieve SHBA-Kinë, Meksika duket e gatshme për të ecur përpara. Meksika e kaloi Kinën si eksportuesi kryesor në SHBA në vitin 2023. Këto eksporte u nxitën nga prodhimi, i cili përbën 40% të ekonomisë së Meksikës, sipas Morgan Stanley.
Importet amerikane nga Meksika vazhduan të rriteshin në shkurt, sipas të dhënave tregtare të 4 prillit të publikuara nga Departamenti i Tregtisë. Ndërkohë, eksportet kineze në SHBA ranë 20% në 2023, krahasuar me 2022. Përfaqësuesja e Tregtisë e SHBA-së, Katherine Tai, tha se zinxhirët e furnizimit e kanë bërë ekonominë amerikane të varur shumë nga ekonomia kineze në të kaluarën.
Mes ndryshimit të gjeopolitikës dhe konkurrencës, kompanitë amerikane dhe kineze shohin potencial në prodhimin meksikan: kosto të ulëta të punës, afërsi gjeografike me tregjet amerikane dhe marrëveshja SHBA-Meksikë-Kanada (USMCA) një marrëveshje e tregtisë së lirë e krijuar në vitin 2020 që e bën tregtinë në Amerikën e Veriut. më kosto-efektive dhe efikase janë të gjithë faktorët që kontribuojnë në një bum të mundshëm.
Në fakt, përpjekja e SHBA-së për t’u shkëputur nga ekonomia kineze mund t’i mundësojë Kinës të hyjë në tregje të reja dhe të shmangë tarifat amerikane. Makinat janë një eksport i madh për Meksikën, dhe ato ilustrojnë shumë nga ajo që po ndodh. Meksika është një qendër globale për fabrikat e makinave, duke pritur fabrika nga kompanitë kryesore që operojnë në SHBA, duke përfshirë General Motors, Ford, Stellantis dhe gati një duzinë të tjera.
Pothuajse çdo prodhues amerikan i makinave varet nga pjesët nga Meksika për të ndërtuar makinat ose kamionët e tij, sepse ato pjesë mund të jenë dukshëm më të lira se ato të prodhuara në SHBA. Marrëveshjet e tregtisë së lirë si USMCA nënkuptojnë se kompanitë në SHBA, Meksikë dhe Kanada përballen me më pak pengesa në lëvizjen, shitjen dhe blerjen e pjesëve në të gjithë Amerikën e Veriut.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.