Inflacioni i lartë në Greqi – Grekët heqin dorë nga artikujt kozmetikë dhe veshjet
Me rritjen e çmimeve, konsumatorët grekë po reduktojnë produktet jo thelbësore, të tilla si artikujt kozmetikë dhe veshjet e modës.
Njerëzit po reduktojnë shpenzimet për shkak të tkurrjes së të ardhurave reale për shkak të inflacionit dhe veçanërisht rritjes së kostos së energjisë, e cila po ndikon edhe në biznese, si kompanitë kozmetike, disa prej të cilave tashmë kanë konfirmuar shënuar rënie të shitjeve në pesë muajt e parë të vitit 2022.
Për më tepër, duke qenë se familjet greke tashmë janë ndikuar nga kriza financiare 10-vjeçare, ndikimi i rritjes së çmimeve në Greqi krahasuar me vendet e tjera është më i dukshëm.
Një studim i kohëve të fundit tregoi se tendenca drejt uljes së blerjeve të produkteve specifike është forcuar, me 70% të pjesëmarrësve që thonë se shpenzojnë më pak para për produkte jo thelbësore, krahasuar me 60 % në 2021.
Krahasuar me vendet e tjera, kjo përqindje është dukshëm më e lartë se kampioni global (47%) dhe ai europian (40%) i anketimit. Në Spanjë dhe Itali, dy vende që kanë pasur edhe probleme financiare, përqindjet janë përkatësisht 47% dhe 49%.
Në fakt, krahasuar me 43% vitin e kaluar, një në dy grekë tani blejnë vetëm gjërat e nevojshme dhe 55% thonë se kalojnë më shumë kohë në shtëpi sot sesa para shpërthimit të pandemisë. Shoqata Panhelene e Prodhuesve dhe Distributorëve të Kozmetikës dhe Parfumeve vlerëson se tregu vendas i kozmetikës do të rritet këtë vit, por theksojnë gjithashtu se sfidat kryesore për bizneset e këtij sektori janë rritja e kostos së lëndëve të para dhe rritja e kostove të energjisë, të cilat do të reflektohen edhe në çmimet e kozmetikës.
Paqëndrueshmëria gjeopolitike e shkaktuar nga konflikti në Ukrainë ngre pyetje shtesë në lidhje me rritjen e çmimeve për produktet kozmetike të importuara dhe ndërprerjet e zinxhirit të furnizimit. Drejtuesit e industrisë vërejnë se me kalimin e kohës, pasojat e inflacionit bëhen më të theksuara, me klientët që zgjedhin gjithnjë e më shumë produkte kozmetike të firmave të panjohura dhe kufizojnë blerjet e tyre për mallra më të shtrenjta. Disa biznese që ofrojnë marka të njohura kozmetike kanë filluar ta shohin këtë trend të pasqyruar edhe në shitjet e tyre.
Dorina Kurtaj / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.