Puna e ëndrrave – Një agjenci ndikuese po u ofron njerëzve 1000 dollarë për të qëndruar në TikTok për 10 orë rresht
Një agjenci ndikuese e marketingut po prek dashurinë e përdoruesve të mediave sociale për TikTok dhe po ofron një mundësi për punën e ëndrrave që do t’i paguajë përdoruesit të qëndrojnë në TikTok.
Ubiquitous, një kompani që ndihmon markat të rriten përmes fushatave të marketingut me ndikim, ka hapur aplikacione për “TikTok Watching Job 2.0” që do t’u paguajë tre aplikantëve të suksesshëm 100 dollarë në orë për të qëndruar në TikTok për 10 orë rresht për t’i ndihmuar ata të zbulojnë “tendenca të reja në zhvillim. ”
Aplikacioni u kërkon kandidatëve të abonohen në kanalin e Ubiquitous në YouTube, të plotësojnë një formular me një shpjegim prej 50-100 fjalësh se pse duhet të marrin vendin e punës dhe të bëjnë një shkrim opsional se pse e meritojnë punën. Tweet-i do të përshpejtojë kandidatët në konsideratë prioritare për punën.
Të gjithë aplikantët duhet të jenë mbi 18 vjeç dhe të njohur me platformën. Afati i fundit për aplikim është 31 maj 2023.
Në tetor, Ubiquitous ofroi një program të ngjashëm, ku aplikantët fitues mund të fitonin 50 dollarë në orë për 12 orë në TikTok së bashku me përfitimet e tjera të kartave të dhuratave, sipas New York Post.
TikTok është rritur me shpejtësi gjatë viteve të fundit, duke dyfishuar bazën e tij të përdoruesve në mbarë botën nga 291.4 milionë në 655.9 milionë midis 2019 dhe 2021. Insider Intelligence vlerëson se do të arrijë një miliard përdorues deri në vitin 2025.
Analistët e Wall Street në Bernstein Research kanë krahasuar më parë përmbajtjen e varur të videove në formë të shkurtër të aplikacionit me kokainën. Formati i tij është imituar shpejt nga kompani të tjera të mediave sociale, duke përfshirë prezantimin e Reels në Instagram dhe Shorts në YouTube.
SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.