Shton rreth 1.4 miliard euro në PBB e Italisë – Ja sa është “vlera e aseteve sociale” të Koloseut
Koloseu, monumenti më ikonë i Romës së lashtë, mund të shtojë rreth 1.4 miliardë euro në produktin e brendshëm bruto të Italisë çdo vit, por vlera e tij e përgjithshme është shumë më e lartë se kaq.
Deloitte LLP vlerëson se “vlera e aseteve sociale” të Koloseut ose vlera e paprekshme që italianët i vendosin thjesht ekzistencës së tij, është rreth 77 miliardë euro.
“Kjo vlerë perceptohet nga shumica e italianëve, dhe jo vetëm ata që e vizitojnë atë,” tha konsulenca në një raport të botuar.
Ndërsa llogaritja e kontributit ekonomik të Amfiteatrit Flavian, siç njihet zyrtarisht Koloseu, është mjaft e lehtë, shtoni vlerën e drejtpërdrejtë të biletave të shitura në një vlerësim të ndikimit që vizitorët e tij kanë në bizneset e tjera.
Deloitte e harton vlerësimin e saj në bazë të një sondazhi që pyet njerëzit se sa janë të gatshëm të paguajnë për të ruajtur një aktiv ose shërbim, edhe pse ata “nuk e përdorin drejtpërdrejt atë, nuk mund të përfitojnë as në mënyrë indirekte prej tij dhe mund të mos planifikojnë çdo përdorim në të ardhmen për veten ose të tjerët.” Qytetarët e Romës premtonin mesatarisht 90 euro, ndërsa italianët e tjerë 57 euro.
Koloseu është monumenti më i vizituar në Itali, duke tërhequr rreth 7 milionë turistë në vitin 2019. Grupi Tod’s financoi një restaurim të monumentit prej 25 milionë euro nga 2011 në 2016.
SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.