Cili shtet ka ndaluar shitjet e produkteve në mediat sociale?!
Që tani e tutje, njerëzit mund të shohin ende reklama kur lëvizin në telefonat e tyre, por jo drejtpërdrejt të blejnë produktet që shohin në ekranin e tyre.
“Tregtia elektronike nuk mund të bëhet media sociale. Është e ndarë.” deklaroi ministri i tregtisë së vendit Zulkifli Hasan gjatë një konference për shtyp të martën. “Çdo qeveri do të mbronte bizneset e vogla vendase,” shtoi ai.
Masa, efektive menjëherë, vjen mes ankesave nga pronarët e bizneseve vendase se po humbasin të ardhura të konsiderueshme ndaj konkurrentëve në internet.
“Qeveria duhej të bënte risi për të përballuar këtë situatë”, tha për AFP shitësi 60-vjeçar i xhinseve Stevanie Ahua. Të ardhurat e saj pësuan një rënie prej 60% në pak muaj, pas rritjes së konkurrencës që vinte nga mediat sociale.
Ndërsa nuk u emërua kurrë drejtpërdrejt, TikTok është një nga platformat e shënjestruara nga ndalimi.
Në një deklaratë dërguar Associated Press, TikTok tha se i vjen keq për njoftimin e qeverisë, “veçanërisht se si do të ndikojë në jetesën e gjashtë milionë shitësve dhe gati shtatë milionë krijuesve të filialeve që përdorin TikTok Shop”.
Gjiganti kinez ByteDance, pronari i TikTok, ka të ngjarë të marrë një goditje të madhe pas ndalimit të Indonezisë: vendi është tregu i tij i dytë më i madh, me 125 milionë përdorues, sipas kompanisë.
TikTok është ndaluar nga telefonat qeveritarë në disa vende, si Britania, Zelanda e Re dhe SHBA.
Megjithëse platforma e mediave sociale e bazuar në video mohon se ka ndarë ndonjëherë ose synon të ndajë të dhëna me autoritetet kineze, ajo përballet me dyshime nga shumë autoritete kombëtare.
Meta, pronari i Facebook dhe Instagram, ende nuk ka reaguar ndaj ndalimit të shitjeve të tregtisë elektronike në Indonezi.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.