Fshati i largët zviceran do të jetë shtëpia e kullës më të lartë në botë të printuar në 3D!
Në projeksionet dixhitale, Kulla e Bardhë e Mulegns duket si diçka e dalë nga një film fantastiko-shkencor. E rrethuar nga majat me dëborë të Alpeve Zvicerane, kulla e fildishtë e kulluar ngrihet nga një luginë si një pemë e lashtë. Ashtu si një pemë, struktura e saj është mjaft e fortë për t’i bërë ballë dimrave të ftohtë dhe erërave të fuqishme që karakterizojnë qafën malore. Salla e koncerteve me pjesë të barabarta, instalacioni artistik dhe monumenti, ndërtimi abstrakt 30 metra i lartë do të bëhet struktura më e lartë e printuar 3D në botë pas përfundimit, e cila është planifikuar për në qershor. Projekti “Tor Alva” filloi tre vjet më parë si një nismë për të ringjallur fshatrat në rënie të Qafës Julier, e cila dikur ishte një pikë e rëndësishme tranziti midis Europës Veriore dhe Jugore.
Popullsia e Mulegns, fshati ku po vendoset kulla, ka rënë në mënyrë drastike që kur aktiviteti i saj arriti kulmin në mesin e shekullit të 19-të. Sot, vetëm rreth 16 njerëz jetojnë atje, dhe shumë ndërtesa qëndrojnë të braktisura dhe bosh. Nova Fundaziun Origen, fondacioni kulturor i rajonit, propozoi që një mrekulli arkitekturore si Tor Alva mund të mbajë sekretin e ringjalljes së zonës, duke frymëzuar njerëzit të ndalojnë dhe të vizitojnë, të kapin një shfaqje dhe ndoshta edhe të kalojnë disa netë.
Një vepër e ndërtimit modern, Tor Alva është produkt i viteve të punës dhe bashkëpunimit që përfshin dhjetëra inxhinierë, specialistë materialesh dhe studiues. Kulla është bërë nga betoni që është printuar 3D duke përdorur një proces nxjerrjeje pionier në Departamentin e Teknologjisë së Ndërtimit (DBT) në Institutin Federal Zviceran të Teknologjisë (ETH). në Zyrih.
Ai u projektua nga arkitektët Michael Hansmeyer dhe Benjamin Dillenburger, të dy pionierë të dizajnit kompjuterik dhe fabrikimit dixhital. Megjithëse printimi 3D i betonit ekziston prej vitesh, kjo është hera e parë që procesi ka mundur të integrojë armaturën ose shufrat e përforcimit të çelikut, duke i dhënë strukturës stabilitetin e nevojshëm për të qëndruar lart. Ndërtesa përbëhet nga 32 kolona të parafabrikuara, të cilat mund të printohen dhe montohen lehtësisht në vend. Ai ka pesë nivele, të cilat bëhen më të ndritshme dhe më të ajrosura kur dikush ngjitet në shkallët dredha-dredha, duke arritur në vendin e shfaqjes me kupolë në majë.
Hapësira e performancës mund të mirëpresë 45 vizitorë dhe përmban një pamje panoramike të maleve përreth. Fasada e kullës do të ketë një membranë të lëvizshme, të tejdukshme për të mbrojtur vizitorët nga moti i ftohtë i dimrit. Në fillim të shkurtit filloi procesi i shtypjes për tetë kolonat e para, të cilat do të përbëjnë katin e poshtëm të ndërtesës. Do të duhen gjithsej 900 orë që të gjithë elementët të printohen 3D.
Një avantazh tjetër i betonit të printimit 3D është se strukturat kanë një ndikim më të vogël mjedisor. Tradicionalisht, ndërtimi i strukturave prej betoni kërkon kallep, ose korniza që përdoren për t’i dhënë formën e betonit të derdhur.
Strukturat e betonit janë bërë gjithashtu nga blloqe të forta ose kolona, një kufizim teknik që ruan qëndrueshmërinë strukturore të ndërtesës. Por printimi 3D ofron një kallëp alternativ unik, më minimalist, nuk është më i nevojshëm, duke kursyer materiale dhe sasia e betonit që nevojitet për të ndërtuar një strukturë solide është reduktuar sepse robotët e përfshirë në printimin 3D mund të printojnë vetëm guaskën e jashtme të ndërtesës.
Problemi i përfundimit të jetës së ndërtesës, i cili është një nga aspektet më ndotëse të industrisë së ndërtimit, zgjidhet gjithashtu nga fakti se struktura çmontohet lehtësisht.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.