Kina ka gati planin për taksitë ajrore – Pekini i jep dritën jeshile kompanisë vendase EHang
Në një fushë tjetër të teknologjisë së lartë, por të teknologjisë më të avancuar, Kina po tejkalon SHBA-në dhe Europën, ndërsa i afrohet qëllimit të saj për të qenë e para që ofron një shërbim inovativ për përdorim komercikal që deri vonë ka mbetur në fushën e fantashkencës. Bëhet fjalë për taksitë ajrore elektrike që pritet të dalin së shpejti në qarkullim në ekonominë e dytë botërore, pasi autoritetet kompetente dhanë dritën jeshile për fluturimet testuese të taksive elektrike ajrore të kompanisë EHang Holdings.
Konkretisht, modeli EH216-S i kompanisë siguroi certifikimin e parë. Kështu së shpejti do të jetë në gjendje të arrijë marrëveshje me partnerët lokalë për të operuar në rrugë ajrore mbi vende piktoreske si Liqeni Tianhe në provincën Xinjiang dhe Porti OH në Shenzhen. Modeli EH216-S kushton 300 mijë dollarë, ka gjashtë krahë që shtrihen nga qendra e tij dhe është i pajisur me 16 helika, secila me motorin e vet elektrik. Taksia ajrore në fjalë lëviz me një shpejtësi prej rreth 100 km në orë për 25 minuta. Siç theksojnë analistët e Bloomberg, me vendimin e autoritetit të aviacionit civil, Kina i jep EHang një shtysë të madhe kundër një flote rivalësh në SHBA dhe Euvropë që po luftojnë për të siguruar certifikimin.
Taksitë ajrore aktualisht në zhvillim përdorin një sërë teknologjish të avancuara, nga bateritë e motorëve elektrikë që i fuqizojnë ato deri te risitë në llojet e materialeve të përdorura për ndërtimin e tyre, duke i bërë ato gjithnjë e më komplekse dhe sfiduese për rregullatorët që përpiqen t’i vlerësojnë ato. Themeluesi dhe CEO i Ehang, tha se çertifikata që morën është e barabartë me një biletë për përfitim. Ai shtoi, megjithatë, se ky certifikim i jep kompanisë së tij dhe vetë Kinës përparësinë e parë lëvizëse ndaj SHBA. Lajmi për certifikimin e EHang, e cila është e listuar në bursën e Nju Jorkut, bëri që aksionet e saj të rriten me 25%, duke e çuar vlerën e saj në treg në rreth 1.3 miliardë dollarë.
Deri më tani, kompanitë që prezantojnë mjete fluturuese elektrike janë përballur ndonjëherë me dyshime të forta për aftësitë e tyre, pasi disa pengesa i kanë frenuar ato dhe vazhdimisht kanë nxjerrë në sipërfaqe çdo problem apo problem të dyshuar sigurie në projektimin, ndërtimin apo edhe përdorimin e taksive ajrore. Gushtin e kaluar, Agjencia Britanike e Hapësirës Ajrore ia atribuoi rrëzimin e një taksie ajrore një problemi me instalimet elektrike.
Dorina Kurtaj / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.