Korporatat, objektiva tërheqës të dezinformimit – Ekspertët paralajmërojnë për rreziqet me të cilat përballen kompanitë perëndimore
Ndërsa nuk është çudi që objektivi i dezinformimit është zakonisht publiku lexues apo edhe shtetet, ndoshta nuk është për t’u habitur që edhe gjigantët e korporatave bien pre e lajmeve jo të besueshme.
Por çfarë do të thotë botim ‘jo i besueshëm’? Sipas konsulencës strategjike të komunikimit Kekst, është ai që publikon në mënyrë të përsëritur përmbajtje false, nuk mbledh dhe prezanton informacione me përgjegjësi, nuk korrigjon ose sqaron gabimet, përzien lajmet dhe përmbajtjen e opinioneve, përdor tituj mashtrues, nuk zbulon pronësinë ose financimin, nuk zbulon pronësinë e saj dhe nuk emërton autorët e saj.
Me Inteligjencën Artificiale në lëvizje të plotë, krijuesit e dezinformatave po përmirësojnë tregtitë e tyre dhe po synojnë objektiva potencialisht më fitimprurës, në këtë mënyrë keqinformimi i drejtuar ndaj kompanive individuale po rritet me shpejtësi.
Një raport tregoi se 95% e kompanive më të mira në bursën e Londrës, u cituan shpesh nga publikime jo të besueshme në 6 muajt e parë të 2023. Kjo është 35% më shumë se një vit më parë. Kishte 348.000 shpërndarje në mediat sociale të artikujve të këtyre botimeve në kompanitë FTSE 100, duke rezultuar në afro 10 milionë përshtypje.
Disa nga artikujt ka të ngjarë të jenë shkruar nga konkurrentët e kompanive, ndërsa të tjerët ishin rezultat i gazetarisë së dobët, por ende nuk është e qartë nëse shtetet armiqësore po instrumentalizojnë dezinformatat që synojnë bizneset perëndimore. Më shumë se 100 botime jo të besueshme mbulojnë rregullisht kompanitë e FTSE 100, thotë raporti Kekst.
Megjithatë, deri në momentin që kompania ka kuptuar pasaktësinë e raportit, sipas raportit të Foreign Policy është bërë dëm i konsiderueshëm. Kur kompania zbulon gënjeshtrat, tregu i aksioneve ka të ngjarë të dëmtohet, dhe për shkak se tregtarët duhet të reagojnë shpejt, një kompani e shënjestruar nga dezinformata përballet me një rënie të çmimit të aksioneve të saj. Në një raport të vitit 2021, PWC shpjegoi se sa e lehtë dhe e lirë ishte krijimi i një fushate dezinformimi: “15-45 dollarë për të krijuar një artikull me 1000 karaktere, 65 dollarë për të kontaktuar drejtpërdrejt një burim mediatik për të shpërndarë materiale, 100 dollarë për 10 komente për postim në një artikull ose lajm i dhënë. 350-550 dollarë për marketingun e mediave sociale dhe 1500 dollarë për shërbimet e optimizimit të motorëve të kërkimit për të promovuar postimet dhe artikujt e mediave sociale gjatë një periudhe 10-15-ditore.
Duke pasur parasysh këtë lehtësi të jashtëzakonshme, ishte vetëm çështje kohe para se grupet qeveritare të zbulonin se synimi i kompanive perëndimore ishte një mënyrë e lehtë për të dëmtuar vendet perëndimore. Rritja e shpejtë e fushatave dezinformuese kundër kompanive sugjeron se nuk është më një aktivitet që përfshin vetëm konkurrentë xhelozë.
Një rënie e çmimit të aksionit bazuar në dezinformata nuk do të zgjasë shumë sepse kompania e prekur do të lajmërojë shpejt tregjet për keqinformimin. Por edhe një rënie e përkohshme është e dëmshme. Edhe pse kompanitë perëndimore janë të vetëdijshme për rreziqet, duhet të kuptojnë se janë në distancë goditëse, jo sepse janë të diskutueshme në vetvete, por sepse janë një objektiv i lehtë për dezinformim. Ekipet e komunikimit duhet të fillojnë të lexojnë postime të paqarta që nuk kanë emra autorësh dhe informacion pronësie.
Dorina Kurtaj / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.