“Më shumë konkurrencë, më pak marzhe fitimi” – Moody’s “skanon” sektorin global të automjeteve
Perspektivë negative nga Moody’s për industrinë e automjeteve. Sipas agjencisë së vlerësimit, pavarësisht rimëkëmbjes së shitjeve në vitin 2023 – 87.9 milionë, +8.5%, e cila duhet të vazhdojë edhe në vitin 2024 edhe pse në një masë shumë më të vogël, do të ketë rritje të ndjeshme të konkurrencës që do të ndikojë dhe në marzhe. Kjo e fundit deri në shtator dhe në 12 muajt e mëparshëm arriti nivele rekord prej gati 9%, shumë më e lartë se mesatarja historike prej rreth 7%. Menjëherë më pas do të duhet të merret parasysh rritja e eksporteve kineze. Ky konsiderohet si një pushtim i frikshëm i tregut nga Pekini.
Konkurrenca po rritet gjithashtu sepse ka një ngadalësim të vazhdueshëm të kërkesës globale. Pjesërisht, prodhuesit e automjeteve, sipas vlerësimeve të Moody’s, do të jenë në gjendje të shmangin goditjet e një ekosistemi më sfidues falë përmirësimit të situatës në anën e zinxhirit të furnizimit. Kjo mund t’i shtyjë prodhuesit të mbështesin një politikë çmimi më agresive. Sa për konsumatorët, të vënë në vështirësi nga inflacioni dhe normat që e bëjnë financimin më të shtrenjtë, ata mund të zgjedhin segmente që janë më të lira për ta, por më pak fitimprurëse për prodhuesit e automjeteve.
Kjo do të kishte efekte negative në çmimet dhe përzierjet e produkteve. Kjo është arsyeja pse agjencia e vlerësimit pret që marzhet të bien mesatarisht në 8% në vitin 2024. Panorama mund të përmirësohet në vitin 2025, me kusht që kërkesa të jetë e fortë dhe si përfitueshmëria ashtu edhe zinxhirët e furnizimit të mbeten të qëndrueshme.
Sipas Moody’s, megjithatë, megjithë sinjalet negative të vazhdueshme në gjysmën e dytë të vitit, pjesa e automjeteve elektrike me bateri do të rritet nga 10% në 2022 në rreth 13% këtë vit dhe në rreth 16% në 2024. Arsyeja sipas analistëve gjendet në lançimin e vazhdueshëm të modeleve të reja dhe në disponueshmërinë e përmirësuar të produkteve.
Normat e rritjes, megjithatë, do të ulen lehtësisht për shkak të përfundimit të stimujve në tregjet kryesore, përfshirë Kinën dhe Europën, dhe për shkak të lehtësisë më të ulët, në kuadër të çmimeve ende shumë të larta të automjeteve elektrike në krahasim me ato me motorë me djegie të brendshme. Si dhe për shkak të efektit të normave të interesit të cilat rrisin kostot e financimit. Ekspertët e Moody’s presin gjithashtu që pjesa më e madhe e automjeteve elektrike do të zbehë pak marzhet e fitimit të prodhuesve të tyre në 12-18 muajt e ardhshëm.
Dorina Kurtaj / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.