Rusia i drejtohet Japonisë për importet e makinave të përdorura pasi prodhimi vendas bie!
Me industrinë vendase të makinave ruse të zgjuar nga ndikimi i sanksioneve perëndimore, shitjet e makinave të përdorura po udhëheqin një ringjallje relative, me Japoninë që përbën më shumë se tre të katërtat e atyre të importuara, sipas të dhënave të Reuters.
Shitjet e makinave të reja të prodhuara në Rusi kanë rënë që kur Moska dërgoi dhjetëra mijëra trupa në Ukrainë në fund të shkurtit, me sanksione që kufizuan aksesin në pjesë dhe disa prodhues të huaj pezulluan operacionet në vend.
Tërheqja e tyre, së bashku me rublën më të fortë ka rritur kërkesën për makina të përdorura nga Azia, me sfidat logjistike që fajësohen pjesërisht për çmimet që ishin rreth 10% më të larta në shtator se fillimi i vitit, tha banka qendrore në fund të muajit të kaluar.
Importet, të cilat dikur përbënin rreth një të pestën e tregut për nga vëllimi dhe gjysmën nga të ardhurat, nuk janë rikuperuar ende plotësisht. Importet e makinave të reja ishin shumë nën nivelet e shkurtit në gusht, treguan të dhënat nga agjencia analitike ruse Autostat, por ato të makinave të përdorura u dyfishuan në 23,117 nga 11,055.
Shumica dërrmuese, 76%, e makinave të përdorura u importuan nga Japonia, me Bjellorusinë në vendin e dytë me një përqindje prej 5.3%, treguan të dhënat.
Prodhuesi japonez i automjeteve Nissan muajin e kaluar pësoi një humbje prej 687 milionë dollarësh duke ia dorëzuar biznesin e tij në Rusi një entiteti shtetëror për një euro, ndërsa rivali Toyota i ka dhënë fund prodhimit të automjeteve në Rusi.
Perëndimi ka sanksionuar eksportin në Rusi të disa materialeve të përdorura në prodhimin e makinave, ndërsa ndalimi i prodhimit e ka penguar më tej sektorin. Japonia ka sanksionuar eksportin e makinave me vlerë të lartë në Rusi, por makinat e përdorura të importuara nga individë janë jashtë sanksioneve. Moska po promovon gjithashtu një skemë gri të importeve për të lejuar vazhdimin e furnizimeve me mallra.
Pothuajse 70% e 10,257 makinave të reja të importuara në gusht erdhën nga Kina, treguan të dhënat. Tregtia dypalëshe midis Rusisë dhe Kinës është rritur këtë vit. Zyrtarët doganorë në qytetin port të Lindjes së Largët të Rusisë, Vladivostok, thanë se blerësit individualë importuan më shumë se 100,000 makina nëpërmjet qytetit nga janari në gusht, një rritje prej gati 50%.
Ndërkohë, përbërja e blerësve po ndryshon. Individët rritën pjesën e tyre në importet e makinave të reja në 23% në gusht nga 2% në shkurt, tha Autostat. “Një përfaqësi, për shkak të mungesës së dërgesave të makinave të reja, është fokusuar në shitjen dhe dhënien me qira të makinave të përdorura”, tha banka qendrore.
Pas fillimit të konfliktit në Ukrainë, Shoqata e Bizneseve Europiane (AEB), e cila përfaqëson kompanitë e pranishme në Rusi, rishikoi parashikimin e saj të shitjeve të makinave të reja për vitin 2022 në një rënie prej rreth 50% nga rritja e pritur prej 3.3%. Në periudhën janar-shtator, shitjet e makinave të reja ranë pothuajse 60% në 506,661 njësi.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.