Ulje drastike e çmimeve të orëve luksoze – Shkak, rënia e ndjeshme e kërkesës për markat e shtrenjta
Ekonomia globale po ngadalësohet dhe ndryshimi i zakoneve është tashmë i dukshëm edhe në mesin e konsumatorëve që janë më mirë financiarisht.
Kërkesa për orët luksoze ka rënë, me çmimet për markat e shtrenjta Rolex, Patek Philippe dhe Audemars Piguet që qëndrojnë pranë niveleve më të ulëta dyvjeçare në tregun sekondar.
Indeksi “Subdial Watch” i Bloomberg, i cili gjurmon çmimet e 50 orëve më të tregtuara në tregun sekondar, ka rënë me rreth 19% gjatë 12 muajve të fundit.
Indeksi tregon se çmimet për orët më të kërkuara vazhdojnë të bien, duke rënë me rreth 1% gjatë 30 ditëve të fundit. Megjithatë, kjo është një normë më e ngadaltë e rënies krahasuar me gushtin dhe shtatorin e vitit të kaluar.
Për shembull, çmimi i Audemars Piguet Royal Oak Jumbo Ultra Thin, i cili aktualisht shitet për një mesatare prej 71.692 dollarë, ka rënë mbi 35% vitin e kaluar.
Ndërkohë, Patek Philippe Nautilus Travel Time është ulur 28% dhe Rolex Daytona 116.506 është ulur 25%. Rezerva Federale sinjalizoi bankat qendrore në mbarë botën për të rritur normat e interesit, gjë që çoi në kosto më të larta të huamarrjes për bizneset dhe individët.
Ndërsa inflacioni i SHBA-së është ulur nga niveli rekord prej 9 % vitin e kaluar në rreth 4 % muajin e kaluar, politikëbërësit kanë thënë se ka të ngjarë të nevojiten më shumë rritje të normave për të ulur inflacionin në objektivin prej 2 %.
Kreu i Fed-it, Jerome Powell, ka thënë se ai nuk mendon se SHBA-ja do ta arrijë këtë objektiv deri në vitin 2025.
Presidenti Joe Biden përsëriti këtë javë se ai nuk parashikon një recesion, por banorët e Wall Street nuk janë aq të sigurt. Strategët në JP Morgan thanë javën e kaluar se shanset që SHBA të shmangë recesionin janë vetëm 23%, ndërsa kryeekonomisti i Bankës së Amerikës pret një recesion deri në fund të vitit.
Dorina Kurtaj / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.