Ja pse Zvicra mund të mos kërkojë një normë minimale tatimore të korporatave!
Në qershor të këtij viti, Zvicra la një shembull për vendet e tjera të pasura europiane, duke mbështetur me zë të lartë një normë minimale tatimore të korporatave, të sugjeruar nga Organizata e Bashkëpunimit Ekonomik dhe Zhvillimit (OECD). Norma tatimore pritej të ishte rreth 15% në atë kohë.
Zviceranët mbështetën në masë të madhe normën e taksave, me rreth 78.5% të votuesve pro, duke shënuar normën e gjashtë më të lartë të miratimit në dy dekada për një çështje që ndryshon tregun. Megjithatë, Zvicra tani mund të jetë duke u ftohur, me ankesat në rritje për reformën tatimore, e cila fillimisht supozohej të hynte në fuqi më 1 janar të vitit të ardhshëm, do të vonohej.
Hezitimi i saj mund të jetë shumë mirë për shkak të faktit se vendi tashmë është shumë i kënaqur me reputacionin e tij të “parajsës tatimore”.
Disa kantone, si Zug, kanë një normë tatimore të korporatës deri në 11%, e cila natyrisht tërheq një numër gjigandësh të korporatave globale, si kompania tregtare e mallrave Glencore. Firma të tjera të mëdha zvicerane përfshijnë kompaninë e ushqimit dhe pijeve Nestlé me selinë e saj në Vevey, ndërsa prodhuesi i orëve Rolex është i bazuar në Gjenevë dhe banka UBS është e ndarë midis Cyrihut dhe Bazelit.
Rritja e taksës minimale të korporatave mund t’i shtyjë këto kompani dhe disa të tjera të kërkojnë shtëpi diku tjetër, duke ndryshuar potencialisht rrënjësisht strukturën e ekonomisë zvicerane, e cila ka qëndruar e fortë për dekada.
Jo vetëm kjo, nëse Zvicra humb statusin e saj të parajsës tatimore, ajo mund të përjetojë një rënie në fondet individuale dhe të korporatave nga jashtë në llogaritë e saj bankare në det të hapur. Kjo mund të përbëjë një kërcënim potencial për fuqinë e sektorit të saj financiar dhe bankar.
Megjithëse vendi ka hequr tashmë disa forma të lehtësimit të taksave në përgjigje të kritikave për normat e tij të dobëta të taksave të korporatave, shumë ende nuk i konsiderojnë masat të mjaftueshme.
Kthimi i Zvicrës vjen pasi disa vende të tjera, si SHBA, India, Kina, Hong Kongu, Singapori, Brazili dhe Emiratet e Bashkuara Arabe, ndër disa të tjera, po hezitojnë gjithashtu nëse do të zbatojnë marrëveshjen e OECD-së në vitin 2024. Kjo ka çuar në rritje të thirrjeve që të shtyhet për të paktën një vit.
Siç rezulton, vetëm rreth 25% e 138 vendeve origjinale të OECD-së që marrin pjesë në marrëveshje janë në rrugën e duhur për planin 2024. Këto përfshijnë Kanadanë, Japoninë, Korenë e Jugut, Australinë dhe shtetet anëtare të BE-së.
Një shqetësim tjetër që Zvicra duhet të mbajë parasysh është se nëse vendet e tjera nuk përdorin normën minimale të taksave, ato mund të përfundojnë me taksa më të ulëta se Zvicra. Si rezultat, disa nga kompanitë e pakënaqura që largohen nga Zvicra mund të lëvizin potencialisht në këto vende, e ngjashme me “dhënien e milionave”. Një vendim nëse plani tatimor i vitit 2024 do të përparojë siç synohet duhet të merret në javët e ardhshme.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.