Konsumatorët gjermanë janë optimistë për vitin 2024, por shqetësimet gjeopolitike peshojnë ende!
Konsumatorët gjermanë duket se besojnë se gëzimi festiv mund të vazhdojë deri në janar, duke qenë pak më optimistë me afrimin e vitit të ri. Megjithatë, nëse kjo pasqyron fillimin e rimëkëmbjes ekonomike të Gjermanisë, mbetet për t’u parë.
Treguesi gjerman i klimës së konsumatorit të GfK për janarin doli të mërkurën, duke arritur në -25.1, nga -27.6 e dhjetorit, si dhe pritshmëritë e tregut prej -27.0. Ky ishte gjithashtu leximi më i lartë që nga gushti. Treguesi mat opinionet e konsumatorëve në lidhje me perspektivën e përgjithshme ekonomike, pozicionet e mëdha të ardhshme të familjeve, si dhe mënyrën se si konsumatorët i shohin pozicionet e tyre financiare.
Për muajin janar, pritjet për të ardhurat u rritën në -6.9 nga -16.7 në dhjetor, si dhe gatishmëria për të blerë u rrit në -8.8 nga -15.0 në muajin e kaluar. Pritjet e ciklit të biznesit gjithashtu u ngjitën në -0.4, nga -2.3 në dhjetor. Sipas Rolf Burkl, ekspert i konsumatorit në Institutin e Vendimeve të Tregut të Nurembergut, “Mbetet për t’u parë nëse rritja aktuale përfaqëson fillimin e një rikuperimi të qëndrueshëm në ndjenjën e konsumatorit”.
Kjo është veçanërisht e vërtetë pasi shifrat e përgjithshme të treguesit ishin ende mjaft të ulëta dhe potencialisht mund të tregojnë drejt Gjermanisë që ende po lufton në mënyrë të konsiderueshme për të rifituar pozitën e saj. Kjo është kryesisht për shkak të faktorëve gjeopolitikë si lufta e vazhdueshme Rusi-Ukrainë, si dhe lufta e nisur së fundmi Izrael-Hamas. Inflacioni shumë i lartë ka bërë gjithashtu që çmimet e ushqimeve të mbeten në mënyrë të pakëndshme të larta.
Rritja e gatishmërisë për të blerë mund të jetë shumë mirë për shkak të sezonit të Krishtlindjeve dhe festave, veçanërisht në mesin e popullatës më të re, pas një viti me gërvishtje dhe kursime. Nëse po, kjo mund të fillojë të zbehet disi ndërsa fillojmë të shkojmë më tej në janar. Megjithatë, këtë vit, tendencat e dhuratave po ndryshojnë ndjeshëm, me shumicën e konsumatorëve që theksojnë se do të shpenzonin më pak për dhurata dhe madje do të konsideronin ato të dorës së dytë, në përpjekje për të kursyer disa qindarkë më shumë.
Gjermania po vendos gjithashtu se çfarë të bëjë me buxhetin e saj kombëtar të vitit 2024, i cili tashmë ka parë disa pengesa, për shkak të një ngrirjeje emergjente të shpenzimeve. Kjo ka ndikuar kryesisht në projektet e klimës dhe transformimit, por gjithashtu ka potencial për të rinovuar segmente të tjera të buxhetit, veçanërisht fondet jashtë buxhetit.
Ekonomia më e madhe e Europës po përballet gjithashtu me ngadalësimin e rritjes në të gjithë botën, veçanërisht në sektorët e ndërtimit dhe të pasurive të paluajtshme. Kjo zbutje e ndjenjës për sektorin e ndërtimit pritet të zgjasë edhe në vitin e ri, pasi porositë e reja thahen në mënyrë të konsiderueshme dhe nisin të pastrohen ngarkesat e vjetra.
Qeveria ka dhënë gjithashtu subvencione të konsiderueshme dhe masa mbështetëse për strehimin duke përdorur materiale miqësore me klimën dhe burime të rinovueshme të energjisë. Megjithatë, ajo ka vendosur gjithashtu ligje më të rrepta rreth të njëjtës, që do të thotë se disa ndërtues kanë rishqyrtuar ndërtimin në zona të caktuara.
Edel Strazimiri / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.