Biznesi 20 miliardë dollarësh i podcast – Tregu global do të rritet me 20% çdo vit
Podcast-et, një fjalë e panjohur dhe një mjet transmetimi i prezantuar 20 vjet më parë, aktualisht kanë një audiencë globale prej 400 milionë ndjekësish dhe tregu pritet të ketë vlerë mbi 20 miliardë dollarë deri në fund të vitit.
Podcast-et karakterizohen nga ritmi i rastësishëm i intervistave ose, shpesh të ndërthurura me muzikë dhe përdoren nga kushdo që dëshiron të transmetojë një mesazh ose thjesht mendimet e tij të rastësishme për çdo çështje. Ashtu si me çdo platformë transmetimi, ajo është dëshmuar e dobishme për politikanët për të përhapur mesazhin e tyre ose për të shpalosur planet e tyre të guximshme të reformës.
Origjina e vetë fjalës është e diskutueshme, përveç gjysmës së “transmetimit”. Gjysma e parë thuhet se vjen ose nga iPod-i i Apple, një risi e kohëve të fundit që tani është kryesisht e kaluara, ose nga “transmetimi portativ sipas kërkesës”.
Tashmë të njohura përpara pandemisë Covid-19, podcast – et lulëzuan vërtet gjatë asaj periudhe bllokimesh dhe izolimit të detyruar që sollën. Por dhe në post-pandemi, podcast – et nuk kanë bërë hapa prapa; tregu për ‘ta po zgjerohet me ritme të shpejta, duke dëshmuar se një shërbim i ngjashëm me radion, por më fleksibël, është shumë i kërkuar.
Sipas Grand View Research, tregu global i podcast-it do të rritet me mbi 20% çdo vit, të paktën deri në vitin 2030, kur vlera e tij do të kalojë 100 miliardë dollarë. Amerika e Veriut zë rreth 40% të tregut, ku dominojnë Amazon, Αpple, iHeartMedia, Pandora dhe Spotify. Intervistat marrin më shumë kohë në podcast, rreth 30%.
Dorina Kurtaj / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.