Çmimet e metaleve elektromotor po bien – Shitjet zhgënjyese të automjeteve elektrike ngadalësojnë ritmin e tyre
Në fillim të dekadës, kishte shumë entuziazëm për metalet e nevojshme për tranzicionin e energjisë, pasi prodhuesit e automjeteve nga Tesla në Volkswagen dhe BYD u përpoqën të siguronin mjaftueshmërinë e tyre në litium, nikel dhe kobalt. Në atë kohë, supozohej se shitjet e automjeteve elektrike do të rriteshin në nivele rekord. Kjo është arsyeja pse çmimet e këtyre tre komponentëve të baterive të automjeteve elektrike u dyfishuan nga viti 2021 në 2022.
Që atëherë, megjithatë, ata kanë ndryshuar kursin, pasi shitjet e automjeteve të reja elektrike janë ende në rritje, por më pak nga sa prisnin shumë. Midis këtyre shumë janë disa prodhues automjetesh, si Ford Motor dhe General Motors, të cilët tani kanë reduktuar investimet e tyre në këtë sektor.
Kështu, të njëjtin fat kanë edhe çmimet e metaleve elektromotor. Çmimi i nikelit, për shembull, është vetëm mbi 16.000 dollarë për ton dhe është përgjysmuar gjatë 12 muajve të fundit. Arsyeja është teprica e metalit me origjinë nga Indonezia, e cila ka vërshuar tregun global dhe ka ngritur shqetësimin se mund të jetë një problem strukturor dhe jo një zhvillim sezonal në treg.
Kështu, gjigandi i minierave, Australian IGO, njoftoi se po ngrin aktivitetet e minierave të nikelit në projektin Cosmos. IGO ende nxjerr shumicën e të ardhurave të saj nga xeherori i hekurit. Ajo ka marrë një goditje që në vitin 2021 vendosi të shesë minierat e saj të arit në mënyrë që të fokusohet në nxjerrjen e metaleve të nevojshme për bateritë e automjeteve elektrike.
Në të njëjtën kohë, sipërmarrja e përbashkët që krijoi me Tianqi Lithium të Kinës përballet me të njëjtin problem, pasi prodhimi total i litiumit ra pjesërisht në tremujorin e fundit të vitit të kaluar. Kështu, konsorciumi nuk shiti asnjë nga 617 ton hidroksid litiumi që kishte përpunuar, duke e lënë atë me gjashtëfishin e sasisë në magazinë. Për rrjedhojë, ekonomitë që prisnin një nxitje të madhe nga minierat e këtyre metaleve po rishikojnë planet e tyre.
Një shembull i tillë është Australia, ku nxjerrja e metaleve të nevojshme për tranzicionin energjetik përmendet shpesh si aktiviteti i duhur për të hequr ekonominë e saj nga eksportet e qymyrit, gazit natyror dhe mineralit të hekurit. Sot, ka shumë më tepër frikë sesa lakmi në industri, pasi kërkesa për automjete elektrike ka ngrirë.
Dorina Kurtaj / SCAN
Material i përgatitur nga portali SCAN TV.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.